با اعلام قبلی سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر واریز عیدی همزمان با حقوق بهمن، کارمندان در هفته آتی باید منتظر پرداخت عیدی باشند.
کد خبر: ۸۲۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 19 February 2020
عیدی کارمندان دولت چه زمانی واریز می شود؟
 
به گزارش تابناک سمنان: پرداخت عیدی به کارکنان، کارگران و بازنشستگان لشکری و کشوری از جمله اقدامات سالیانه است که دولت با تعیین سقف، در اواخر سال آن را عملیاتی می کند.

امسال نیز با تصمیم و مصوبه هیئت دولت، کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری مشمول دریافت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عیدی هستند که در روزهای گذشته بازنشستگان و عضو صندوق بازنشستگی این میزان عیدی را دریافت کردند.

حال سوال برای بسیاری از کارکنان دولتی بوجود می آید که واریز عیدی در ادارات دولتی و نیمه دولتی چه زمانی خواهد بود؟

طبق اطلاعات بدست آمده توسط از یک مقام مسئول در سازمان برنامه و بودجه کشور،  زمان واریز حقوق در ادارات دولتی متفاوت بوده به همین دلیل واریز عیدی در بسیاری از ادارات زمان واحد و مشخصی را ندارد.

به طور مثال سازمانی منابع مورد نیاز برای حقوق و دستمزد خود را از خزانه داری کشور دریافت می کند و با یک روز یا دو روز تاخیر، آن را به حساب کارکنان خود واریز می کند.

در نتیجه به نظر می رسد بنابر اعلام سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر واریز عیدی همزمان با پرداخت حقوق بهمن، در نهایت کارمندان و کارکنان در هفته اول اسفند عیدی خود را دریافت خواهند کرد.

البته ناگفته نماند طی اطلاعات دریافتی  برخی از ارگان ها حقوق و دستمزد بهمن را واریز کرده اما هنوز عیدی به حساب این افراد واریز نکرده اند که مستلزم نظارت نهادهای ناظر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار