رئیس ستاد انتخابات استان تهران:
حسن بیگی بر لزوم تعطیلی کامل ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس در روز‌های پنجشنبه و جمعه تاکید کرد.
کد خبر: ۸۲۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ 19 February 2020

ستاد تبلیغات کاندیداها باید پنجشنبه و جمعه تعطیل باشند

به گزارش تابناک سمنان: شکرالله حسن‌بیگی در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان تهران با مسئولان اجرایی انتخابات شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه قانونمداری سرلوحه کار مجریان انتخابات در استان تهران است، اظهار کرد: رعایت اصل بی‌طرفی، عدم دخالت و صیانت از آرای مردم موارد مهمی هستند که در ذیل قانونمداری می‌گنجند.

وی افزود: نباید اجازه دهیم دیگران در اجرای انتخابات و فرآیند مهم برگزاری آن دخالت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: پیش از زمان آغاز تبلیغات نامزد‌ها با تبلیغات زودهنگام برخورد شد و در زمان رسمی تبلیغات نیز با موارد خارج از ضوابط و مقررات قانونی تبلیغات برخورد می‌شود.

حسن‌بیگی با بیان اینکه پنجشنبه یکم اسفندماه ستاد تبلیغات کاندیدا‌ها باید تعطیل باشد، گفت: حضور افراد در ستاد‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها در روز پنجشنبه و جمعه با وجود عدم کار تبلیغی پذیرفتنی نیست و این ستاد‌ها باید بطور کامل تعطیل باشند.

وی با بیان اینکه اگر انتخابات دوم اسفند با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود تهدیدات دشمنان کمتر خواهد شد، افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات استفاده کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش دست‌اندرکاران انتخابات از جمله نمایندگان فرماندار، عوامل اجرایی شعب اخذ رای، کاربران رایانه و ... تصریح کرد: اقدامات لازم‌جهت برگزاری باشکوه انتخابات در شهرستان اسلامشهر انجام شده و ان‌شاءالله با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای تاریخی رقم خواهد خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار