محسن طباطبائیان خبرداد :
به گزارش تابناک سمنان: محسن طباطبائیان رئیس جهاد کشاورزی دامغان از برگزاری جشنواره توانمندی صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این مراسم ۱۰۰ نفر از اعضای این صندوق‌ها حضور داشتند.
کد خبر: ۸۲۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ 19 February 2020

نتیجه تصویری برای جشنواره توانمندی صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی دامغان

محسن طباطبائیان ظهر چهارشنبه در مراسم جشنواره توانمندی صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی به میزبانی جهاد کشاورزی دامغان ضمن بیان اینکه هدف از این مراسم توانمندسازی و انتقال تجربیات است، ابراز داشت: با این‌گونه اقدامات توانمندی تولیدی این صندوق‌ها در معرض دید عموم قرارگرفته و زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند.

وی بابیان اینکه این صندوق‌ها می‌توانند نقش مهمی در راستای ر فع نیازهای حمایتی جامعه زنان روستایی ایفا کنند، ابراز داشت: هدف از برگزاری چنین رویدادهایی نیز افزایش اشتغال در حوزه صنایع خرد و خانگی و ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی است.

محسن طباطبائیان ضمن بیان اینکه این جشنواره با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی دامغان برگزار شد، ابراز داشت: شش صندوق از شش روستای دامغان در این مراسم حضور داشتند.

طباطبائیان ضمن بیان اینکه وجود صندوق‌های خرد زنان روستایی راهی برای ماندگاری روستاییان و جلوگیری از مهاجرت آن‌ها به شهرها است، اضافه کرد: قطعاً با توانمند شدن بانوان و رونق گرفتن صنایع کوچک در روستاها شاهد بهبود وضعیت اقتصادی و افزای

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار