رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: با بیان اینکه انتخابات دوم اسفند ماه برای کشور بسیار مهم و حساس است، گفت: مشارکت ضعیف در انتخابات خواسته دشمن است و می‌تواند طمع دشمن را زیاد کند.
کد خبر: ۸۲۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 20 February 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری استانداری فارس در جمع مدیران صدا و سیمای مرکز فارس، گفت: کار صدا و سیما مانند سربازان گمنام است چرا که هم حساس و مهم است و هم اگر این زحمتکشان نباشند جامعه دچار مشکل، چالش و گرفتاری می‌شود.

احمدی زاده با بیان اینکه صدا و سیما رسالت بزرگی بر دوش دارد، افزود: مجموعه صدا و سیمای مرکز فارس با کوشش و تلاش فراوان در تمامی حوزه‌ها موفق بوده است.

او ادامه داد: در دهه فجر امسال کار بسیار بزرگ و ارزشمندی در حوزه رسانه توسط مجموعه صدا و سیمای مرکز فارس انجام شد.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود رای برای کم رنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن انجام داده بود، گفت: انعکاس حضور مردم استان فارس و شهر شیراز توسط صدا و سیمای مرکز فارس با توجه به شرایطی که دشمن فراهم کرده بود، یک عملکرد بسیار مهم و اثر بخش بود.

او ادامه داد: نظرات و راهکار‌های مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در جلسات مختلف همواره راهگشا بوده و در تصمیمات استانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس افزود: صدا و سیمای مرکز فارس در ایام انتخابات هم خوش درخشید و با ساخت برنامه‌های متنوع به خوبی مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب و تشویق کرد.

او با بیان اینکه انتخابات دوم اسفند ماه برای کشور بسیار مهم و حساس است، گفت: مشارکت ضعیف در انتخابات خواسته دشمن است و می‌تواند طمع دشمن را زیاد کند.

احمدی زاده انتخابات دوم اسفند ماه یک آزمون بزرگ برای مردم ما است که این بار هم با مشارکت حداکثری در انتخابات، بار دیگر بتوانند نماینده‌ای شایسته برای مجلس که برای قانونگذاری و نظارت است را به مجلس بفرستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: با هدف یک انتخابات پرشور و سالم ستاد انتخابات استان فارس از اواخر اردیبهشت ماه آغاز به کار کرد و تاکنون هفده جلسه برگزار شده است.

احمدی زاده با بیان اینکه در تمام جلسات ستاد انتخابات استان فارس، همه فرمانداران استان حضور داشتند، افزود: تمام برنامه ریزی‌ها انجام شده تا انتخاباتی سالم و امن با مشارکت حداکثری در تمامی شهرستان‌های استان برگزار شود.

او ادامه داد: جمعا ۹۳ حوزه انتخاباتی متشکل از ۱۵ حوزه انتخاباتی اصلی و ۷۸ حوزه فرعی در استان وجود دارند و سه هزار و ۲۲۷ شعبه انتخاباتی در استان فارس فعال هستند، و چهار حوزه هم برای مشارکت اقلیت‌های دینی در استان فارس پیش بینی شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۹۳۴ نفر ثبت نام کردند که ۳۶۵ نفر مورد تایید قرار گرفتند و ۴۷۸ نفر رد صلاحیت و تاکنون هم ۱۵۶ نفر انصراف خود را اعلام کردند که تا امروز ۲۹۲ نفر در حال رقابت برای ۱۸ کرسی مجلس هستند.

احمدی زاده ادامه داد: دو هزار و ۳۰۰ شعبه ثابت، ۹۲۷ شعبه سیار در استان فارس آماده رای گیری است که هزار و ۸۱۰ شعبه آن شهری و هزار و ۴۱۷ شعبه روستایی است.

او با بیان اینکه سلامت انتخابات در دستور کار ستاد انتخابات استان فارس است، گفت: در حوزه امنیتی با برگزاری جلسات و کلاس‌های توجیهی تلاش شده است تا انتخاباتی آرام و با سلامت در جای جای استان فارس برگزار شود.

احمدی زاده گفت: بیش از سه میلیون و پانصد هزار نفر واجد شرایط در استان هستند که ۱۹۱ هزار و پانصد نفر رای اولی هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس بیان کرد: هدف اصلی نظام اسلامی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است که خوشبختانه صدا و سیما مرکز فارس در حوزه‌های مختلف به خوبی به رسالت خود را انجام داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار