آیین تکریم و معارفه مدیرعامل قبلی و جدید شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در سالن پیامبر اعظم (ص) این شرکت باحضور حائري معاون وزير نيرو و رخشاني مهر معاون هماهنگي توزيع توانير برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ 20 February 2020

 

 این مراسم باحضور  همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی،  رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان،  بلبل آبادی مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان و جمع کثیری از مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق گیلان برگزار شد.

 همایون حائری اظهار داشت: استان گیلان با دارا بودن نیروی انسانی متبحر و متخصص جایگاه ویژه‌ای در صنعت برق کشور دارد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه صنعت برق کشور در بخش کاهش پیک طی دوسال اخیر دستاورد‌های بزرگی داشتیم و ضروری است با برنامه ریزی صحیح و اجرای دقیق برنامه‌های مدیریت مصرف ۰۹۸ برای تابستان آینده شاهد کمترین مشکل ممکن باشیم.

وی ضمن اشاره به بحران اخیر بارش برف شدید در استان و خاموشی‌های ناشی از آن افزود: استان گیلان طی سالیان اخیر دچار بحران‌های زیادی شده است که آسیب‌های جدی به شبکه‌های توزیع و فوق توزیع استان وارد آورده است و باید با تخصیص منابع لازم و برنامه ریزی صحیح، پایداری و تاب آوری شبکه‌های توزیع برق گیلان افزایش یابد.

همایون حائری خاطر نشان کرد:  طالبی در دوران مدیریت خود توانست با پشتکار و تلاش وافر خدمات ماندگاری از خود در صنعت برق استان به یادگار بگذارد، همچنین هنرمند نیز جز افراد محقق، باتجربه و متخصص صنعت برق استان است که امید است به پشتوانه مجموعه پرتلاش توزیع برق گیلان و برنامه ریزی صحیح خدمات شایسته‌ای به مردم شریف استان ارائه کند.

در پایان این مراسم و در راستای دستورالعمل‌های شایسته گزینی وزارت نیرو برای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی و با توجه به فراخوان مدیران ارشد شرکت توانیر، ضمن تکریم و تجلیل از زحمات  جمشید طالبی،  محمد اسماعیل هنرمند بعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان منصوب شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار