استاندار کرمانشاه گفت: هم اکنون پنج مورد مشکوک در بیمارستان ویژه این بیماران تحت نظر کامل هستند که نمونه‌های آن‌ها برای آزمایش به تهران فرستاده شده است.
کد خبر: ۸۲۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 23 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، هوشنگ بازوند امروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه بهاره یکی از اولویت‌های استان است و فرصتی برای عرضه مستقیم و ارزان کالا به مردم محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به وجود خطر ابتلا به ویروس کرونا، امسال برگزاری نمایشگاه بهاره تنها با تایید کتبی دانشگاه علوم پزشکی و رعایت اصول ایمنی و بهداشتی برگزار می‌شود ت خطری متوجه سلامت شهروندان نشود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مورد مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا در کرمانشاه گزارش نشده است؛ در ادامه عنوان کرد: هم اکنون پنج مورد مشکوک در بیمارستان ویژه این بیماران تحت نظر کامل هستند که نمونه های آن‌ها برای آزمایش به تهران فرستاده شده است.

1600 تن سیب و پرتقال برای تأمین میوه شب عید در کرمانشاه ذخیره می‌شود

بازوند در ادامه با تقدیر از فعالیت‌های خوب حوزه اقتصادی استانداری و سازمان صنعت و معدن استان برای تامین میوه و دیگر مایحتاج ضروری مردم در شب عید، اظهار داشت: کرمانشاه در مقایسه دیگر استان ها از نرخ تورم بسیار بهتری برخوردار است که حاصل زحمات مدیران اقتصادی استان است‌.

وی تاکید کرد: موضوع تامین میوه شب عید با حساسیت و جدیت دنبال می شود، زیرا جزو کالاهای اصلی سبد خانوار در ایام عید محسوب می شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: تاکنون یک‌هزار تن پرتقال و 600 تن سیب با کیفیت خریداری شده است و در صورت اعلام نیاز بازار، طی روزهای آینده این میزان افزایش خواهد یافت تا در ایام عید مردم مشکل خاصی نداشته باشند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار