رضا مهاجری سرمربی نساجی که به تازکی از این باشگاه جدا شده است، پیش از این شهر خودرو، پدیده گذشته را به یک تیم صاحب سبک تبدیل کرده بود حالا منتظر یک پیشنهاد دوباره است .
کد خبر: ۸۲۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 23 February 2020

به گزارش تابناک مازندران ، از یک منبع موثق شنیدیم که رضا مهاجری سرمربی نساجی که به تازکی از این باشگاه جدا شده است به احتمال زیاد به تیم شهر خودرو می رود .

بر اساس این گزارش، رضا مهاجری در شرایطی از سمت خود در تیم نساجی استعفاء داد که تیم در رده یازدهم جدول قرار داشت و از سویی 10 هفته به پایان بازی ها باقی مانده است.
او که فصل را با ناامیدی تمام به خاطر عدم توانمندی مالکان جدید در اداره تیم شروع کرد در ادامه با بازگشت صنیعی فر و حدادیان به خوبی سبک بازی نساجی را تغییر داد و تیم در هفته های ابتدایی بهترین تیم در فازتهاجمی بود اما این روند ادامه پیدا نکرد! این در حالی بود که نساجی در برابر حریفان بازی خوبی به نمایش می گذاشت و از نظر ایجاد موقعیت حتی در برخی از بازی ها بهتر از حریفان بود.

بیماری آمبولی ریه و در ادامه جدایی چند مهره کلیدی از جمله رضا علیاری، حسن جعفری و میلاد سرلک توام با انتقادات تماشاگران کار را برای رضا مهاجری سخت کرد تا جایی که این مربی در نهایت به توصیه پزشک معالجش از سمت خود استعفاء کرد تا با ریکاوری در یکی دو ماه آینده در فصل آتی شرایط جسمانی بهتری برای بازگشت به نیمکت داغ مربیگری پیدا کند.

رضا مهاجری در ابتدای فصل استراتژی اش را تغییر سبک بازی نساجی از بازی دفاعی و مستقیم به بازی ترکیبی تعریف کرد و این رویای او بود که در برخی از بازی ها به خوبی اجراء شد اما از آنجایی که فوتبال در نتیجه خلاصه می شود و نتیجه هم بدون توجه به مشکلات تیم ارزیابی می شود در نهایت رضا مهاجری را به تصمیم استعفاء رساند. البته این در فوتبال طبیعی است. گاهی مربی با همه تلاش هایی که می کند نتیجه آنی نمی شود که برنامه ریزی و ترسیم کرده. با این حال فوتبال برای رضا مهاجری و هم چنین نساجی ادامه دارد و این مربی بر خلاف بحران هایی که بدان اشاره می شود در شرایطی تیم را به مربی جدید تحویل می دهد که در رده یازدهم جدول قرار دارد و از سویی 10 هفته به پایان بازی ها باقی مانده است. تیمی چون ذوب آهن تنها یک امتیاز بیشتر از نساجی اندوخته و تیم هایی چون گل گهر، پیکان و... هم در جدول رده بندی پایین تر از نساجی هستند.

رضا مهاجری که پیش از این شهر خودرو، پدیده گذشته را به یک تیم صاحب سبک تبدیل کرده بود حالا منتظر یک پیشنهاد تازه است اما با توجه به سختی هایی که در نساجی پشت سر گذاشت به طور حتم ترجیح می دهد که یک تیم آرام را در اختیار بگیرد تا تیمی که در جریان فصل دچار حواشی متعددی از جمله دعوای مالکیتی و مسایلی از این قبیل می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار