دادستان ایلام ؛
دادستان ایلام با تاکید بر لزوم تامین اقلام بهداشتی مانند ماسک و ژل بهداشتی در سطح استان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا گفت: افرادیکه در فضای مجازی با پخش کردن شایعات آرامش روانی مردم را از بین می برند مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۸۲۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷ 23 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ افشار خسروی زاد در نشست شورای اداری استان اظهار داشت: هشدارهای لازم از طریق دانشگاه علوم پزشکی و رسانه ها داده شده اما در بین مردم فضای روانی نسبت به خطر ابتلا به ویروس کرونا ایجاد شده که ترس از ابتلا از خود مبتلا شدن اثرات مخرب بیشتری به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: هم اکنون بر اساس برخی گزارش های دریافتی ماسک و مواد ضد عفونی کننده به اندازه کافی در استان موجود نیست که باید هرچه سریع تر وارد شود چراکه این موضوع باعث اضطراب شهروندان شده است.

دادستان ایلام یادآور شد: مردم بیشتر از فضای مجازی اطلاعات می گیرند و برخی به خاطر جذب مخاطب با پخش شایعه خبر جعلی می دهند ، دادستانی با کسانیکه موجب تشویش اذهان عمومی شوند، به شدت و مطابق قانون برخورد می کند.

خسروی زاد تاکید کرد: کنترل فرودگاه، ترمینال گمرک، رانندگان برون شهری باید بصورت مرتب توسط تیم های بهداشتی برای تشخیص و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در دستور کار باشد.

وی پیشنهاد کرد در صورت لزوم مدارس استان برای یک هفته تعطیل شود تا ضمن پیشگیری از انتشار بیماری سلامت روانی مردم نیز تقویت شود./م

برچسب ها: کرونا ، ایلام ، دادستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار