کد خبر: ۸۲۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 26 February 2020

مدیرکل شبکه استانی دنا از ساخت تله فیلم «تپه آدم برفی » در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تله فیلم تپه آدم برفی روایتگر داستان جوانی از خطه زیبای کهگیلویه و بویراحمد است که با کار و تلاش می‌کوشد علاوه بر رسیدگی به امور خانواده، به آمال و آرزوهایش هم دست پیدا کند. این اثر که تولید آن به تازگی شروع شده در کنار خط داستانی، معرف جاذبه‌های این خطه زیبا و دیدنی کشورمان نیز هست.
در کنار موضوع اصلی فیلم، 38 لوکیشن در مناطق دیدنی استان همچون «سد شاه قاسم»،«گردنه بیژن»، «خهکلون»، «وزگ»، «گردنه ماه پرویز»،«دشتروم« به نمایش در می آید.
در خلاصه داستان فیلم «تپه آدم برفی »آمده است؛ مسعود جوان یاسوجی با دنیایی از آرزوهای قشنگ در رشته مورد علاقه خود سینما تحصیل کرده حال پس از فارغ التحصیلی می خواهد در تهران مشغول به کار شود به ناگاه مجبور به بازگشت به شهر و دیارش می‌شود این یعنی دست کشیدن از تمام آرزوهایی که یک عمر برای رسیدن به آن انتظار کشیده و تلاش کرده است.
درست در زمانی که یاس و ناامیدی همه وجود مسعود را فرا گرفته است او با بازیگری آشنا می‌شود و این آشنایی دریچه ای از امید برای رسیدن به آرزوهای دیرینه اش را می‌گشاید.
تله فیلم «تپه آدم برفی» با هنرنمایی بازیگری بازیگران مطرح ملی و استانی همچون، آزیتا غفاری، جمشید جهانزاده، محمدصالح کرمی، محمد حدادپور، سمیه سیروس مقدم، سیمین موسوی، شبنم بهزادی، مصطفی لاهوتی نژاد، سیامک کاشف آذر، امیر رونقی، مسعود مدنی، محسن جلالی و .... برعهده دارند که پیش بینی می‌شود این تله فیلم تا پایان سال برای پخش از شبکه‌های سراسری و استانی بروی آنتن می رود.

امیر رئوف، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در مراسم آغاز تولید تله فیلم«تپه آدم برفی » به اهمیت این گونه آثار در معرفی زیبایی‌های کشورمان پرداخت.
وی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، طبیعت و اقلیم چهار فصل این استان از تولید نمایش به عنوان یکی از ساختارهای جذاب و تاثیرگذار در معرفی هرچه بیشتر این استان به عنوان قطب گردشگری کشور نام برد و از اعلام آمادگی شبکه استانی دنا برای تولیدات فاخر در این عرصه با همکاری مسئولان استان خبر داد.

تهیه کنندگی فیلم «تپه آدم برفی » را سعید مرادی به عهده دارد و حسین عامری نویسنده و کارگردان آن است.

ششمین نفر، بانوی سردار، نیلی تر از مهتاب، دیگری، دربند اروند، راز، خوش سفرها، سکوت دریا، خونه پا، ستاره زاگرس، چترعاشقی، تکلیف، جزیره گنج، به دام افتاده، تپه بادبادک ها، حلقه، ساحل امن و ..... از جمله آتاری است که سعید مرادی تهیه کنندگی آنان برعهده دااشته است و در قالب های مختلف سریال و فیلم تلویزیونی تولید شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار