کریستیچوویچ:
سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: امروز فولاد نسبت به تیم ما بهتر و واقعا مستحق پیروزی بود.
کد خبر: ۸۲۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 28 February 2020

میشو کریستیچوویچ در نشست خبری پس از دیدار با تیم فولاد خوزستان، اظهارکرد: فولاد نسبت به ما بهتر و واقعا مستحق این پیروزی بود. نمی‌دانم چرا، ولی امروز کمی با ترس بازی کردیم.

 وی بیان کرد: فولاد روی حرکت از جناحین و کرنرها برنامه داشت و به گل هم رسید.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در پاسخ به این سوال که چرا در بین دو نیمه تیم شما دیر به رختکن رفت؟ عنوان کرد: چند دقیقه به بازیکنانم زمان می‌دهم تا با هم حرف بزنند، آرام شوند و سپس به رختکن می‌رویم.

وی درباره این که چرا دانیال مومنی در ترکیب اصلی تیمش نبود نیز گفت: او مشکل دانشگاهی داشت و چند دقیقه قبل از بازی گفتند که این مشکل حل شده است. مومنی،؛ بازیکن باشخصیت و آینده داری است.

کریستیچوویچ درباره انجام بازی امروز بدون حضور تماشاگران هم عنوان کرد: فوتبال بدون هوادار، فوتبال نیست و هیچ جذابیتی ندارد. شرایط فعلی، یک موضوع پیچیده است و من نمی‌توانم درباره آن مشاوره بدهم. در نهایت نیز سلامتی مهمترین مسئله در دنیا است و باید به آن توجه شود.

وی در پایان نیز درباره وضعیت تیم شاهین، گفت: مجموعه باشگاه به کمک بازیکنان و دیگر اعضای تیم، کار بزرگی در چهار دیدار اخیر انجام داده اند اما باید قبول کنیم که کیفیت لازم مثل تیم های سپاهان و فولاد را نداریم و به اندازه سایر تیم ها نیز هزینه نکرده ایم. انشاالله بتوانیم این کار را انجام دهیم و به هدف‌مان برسیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار