افراد نباید بدون مدرک اظهارنظر کنند. از قدیم گفته‌اند گربه دستش به گوشت نمی‌رسد و می‌گوید بو می‌دهد. آقایان دست‌شان به جام نمی‌رسد و این حرف‌ها را مطرح می‌کنند. این مسائل جنبه حقوقی دارد و باشگاه باید از آنها شکایت کند و کار را به دادگاه بکشاند.
کد خبر: ۸۲۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۵ 28 February 2020

 

تیم فوتبال پرسپولیس تهران توانست 3 بر 1 تیم فوتبال شهرخودرو مشهد راشکست بدهد و یک گام به قهرمانی لیگ نزدیک شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس گفت : با وجود اینکه حریف سرسختی داشتیم اما فرصت‌های زیادی به آنها ندادیمهنوز کار زیادی تا قهرمانی داریم. در فوتبال نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که پیش‌بینی نکرده‌ایم. تا جام را در دست نگرفته‌ایم حرف زدن از قهرمانی زود است.امیری امروز خوب بود. ضمن اینکه باید بگویم تمام بازیکنان امروز عالی بودند و می‌دانستند که از این بازی چه می‌خواهند.

گل محمدی در مورد اظهار نظر حمیداوی که گفته بود آنها به دنبال قهرمانی یک تیم هستند گفت : به نظر من هرکسی هر حرفی می‌زند باید مدرک بیاورد. اینکه من بگویم قهرمانی فلان تیم در فلان سال مهندسی شده بار حقوقی دارد و باید آن را ثابت کنم. افراد نباید بدون مدرک اظهارنظر کنند. از قدیم گفته‌اند گربه دستش به گوشت نمی‌رسد و می‌گوید بو می‌دهد. آقایان دست‌شان به جام نمی‌رسد و این حرف‌ها را مطرح می‌کنند. این مسائل جنبه حقوقی دارد و باشگاه باید از آنها شکایت کند و کار را به دادگاه بکشاند.

برچسب ها: گل محمدی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
امیدوارم حق ب حقدار برسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
ایول ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار