شهاب حسینی بازیگر سینمای ایران پس از دریافت نشان شوالیه فرانسه، یادداشتی را در واکنش به حواشی ایجاد شده در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد.
کد خبر: ۸۲۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 01 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: شهاب حسینی بازیگر سینمای ایران چندی پیش طی مراسمی در سفارت فرانسه در تهران نشان شوالیه را از فیلیپ تیه‌بو، سفیر فرانسه دریافت کرد که البته دریافت این نشان توسط شهاب حسینی خالی از نظر منتقدان نبود و نگاه منفی و مثبت بسیاری از منتقدان عرصه فرهنگ و هنر را به خود جلب کرد.

در همین راستا شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون، در واکنش به حواشی ایجاد شده، مطلبی را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد و نوشت:

واکنش شهاب حسینی به دریافت شوالیه فرانسه

"در راه پر پیچ و خم زندگی حرفه ای این بنده کوچک هر ره آوردی حاصل شد افتخار آن را به یکایک مردم سرزمینم تقدیم میکنم. چه آنان که از من نفرت دارند و چه آنان که دوستم میدارند. زیرا من یکایک آنان را از دل دوست میدارم و ماوایی جز میعاد گاه اعتلا و سر افرازیشان نمیشناسم"

 

گفتنی است؛ دلایل اعطای نشان شوالیه فرهنگ و هنر؛ خلاقیت هنری ادبی و مشارکت در گسترش هنر و ادب در فرانسه و جهان است که پیش از این هنرمندان برجسته‌ای چون عباس کیارستمی، اصغر فرهادی، لیلا حاتمی و... حائز دریافت این نشان شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار