رئیس سازمان ثبت اسناد کشور:
معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: نقش بانک اطلاعات و املاک در جلوگیری از وقوع جرم و تعرض به قانون و زمین‌خواری اشاره کرد و گفت: به روزرسانی بانک‌های اطلاعاتی نیز اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید مورد توجه باشد.
کد خبر: ۸۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 25 August 2015
احمد تویسرکانی ظهر سه‌شنبه در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل سازمان ثبت اسناد و املاک استان بوشهر اظهار داشت: یکی از طرح‌های مهمی که در استان بوشهر اجرا شده، طرح کاداستر است که بوشهر از استان‌های پیشتاز در این زمینه است.

وی صیانت از اراضی ملی و شخصی را به عنوان یکی از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و ادامه داد: یکی دیگر از طرح‌های مهمی که در استان بوشهر انجام می‌شود، راه‌اندازی بانک اطلاعات و املاک استان بوشهر است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه به وضعیت خاص استان به علت اجرای طرح‌های صنعتی ملی در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به این شرایط و به منظور صیانت از اراضی اجرای طرح کاداستر و بانک اطلاعات املاک در استان ضروری است.

وی به نقش بانک اطلاعات و املاک در جلوگیری از وقوع جرم و تعرض به قانون و زمین‌خواری اشاره کرد و گفت: به روزرسانی بانک‌های اطلاعاتی نیز اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید مورد توجه باشد.

تویسرکانی خواستار همگرایی سازمان‌های مرتبط در به روز رسانی اطلاعات و آمار شد و اضافه کرد: وحدت رویه و هماهنگی و تعامل خوبی در استان بوشهر وجود دارد و شاهد سرعت مناسبی در اجرای طرح‌ها هستیم.

وی با تاکید بر لزوم انجام امور به صورت مکانیزه در دفاتر ثبت اسناد و املاک، خاطرنشان کرد: سیستم بانک اطلاعات املاک نقش بسیار مهمی در انجام تصمیمات بهتر و شفاف‌تر خواهد داشت.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اجرای طرح تعیین حدود املاک به صورت ایستگاه‌های ماهواره‌ای و زمینی و ایجاد شبکه ملی تعیین حدود املاک خبر داد و بیان کرد: با اجرای این طرح همه سیستم‌های ثبت املاک کشور تا پایان سال از طریق شبکه ملی به این سامانه متصل می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار