از ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه هر سال به نام هفته منابع طبیعی نامگذاری شده، هفته‌ای که همه ساله در آن تعداد زیادی نهال از سوی مردم کاشته می‌شود، اما هفته منابع طبیعی امسال تحت تاثیر شیوع کرونا حال و هوای دیگری به خود گرفته است
کد خبر: ۸۳۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ 10 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،کاوه جوانشیر مدیر اجرایی سازمان مردم نهاد ندای قاصدک کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، از راه اندازی پویش مردمی کاشت نهال امید در کرمانشاه به مناسبت هفته منابع طبیعی خبر داد.

جوانشیر ادامه داد: امسال به خاطر پیشگیری از شیوع کرونا در روز درختکاری و هفته منابع طبیعی برنامه‌ای برای نهال کاری همگانی نداشتیم، اما با راه اندازی این پویش تلاش شده تا مردم را به کاشت نهال در حیاط خانه، باغ ‌های شخصی و یا هرجایی دیگری که تمایل داشته باشند، ترغیب کنیم.

وی هدف از راه اندازی این پویش را ترغیب مردم به کاشت نهال در شرایط کنونی عنوان کرد و افزود: ما می خواهیم حس امیدواری در بین مردم با کاشت نهال در این اوضاع و احوال کرونایی بیدار باشد و مردم در این شرایط هم امید به زندگی کردن داشته باشند.

مدیر اجرایی سازمان مردم نهاد ندای قاصدک کرمانشاه گفت: علاقمندان به شرکت در پویش مردمی کاشت نهال امید می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های خود را که در کمتر از یک دقیقه تهیه شده‌ با هشتک نهال_امید در فضای مجازی منتشر کرده و برای ادمین ها به آدرس nahaieomid2020 و kerma,shah_naturalresouces ارسال کنند.

جوانشیر با بیان اینکه علاقمندان تا پایان فروردین ماه برای شرکت در این پویش فرصت دارند، افزود: در نهایت به قید قرعه به صاحبان آثار برتر جوائزی اهدا خواهد شد.

وی گفت: تنها شرط عضویت در پویش مردمی کاشت نهال امید این است که نهالی بکارید و عکس و فیلم آن را در فضای مجازی بارگذاری کنید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار