با گذشت ۲۴ روز از مهلت تعیین شده برای اسکوچیچ برای پرداخت غرامت به باشگاه صنعت نفت آبادان، او همچنان قصد پرداخت مبلغ تعیین شده را ندارد.
کد خبر: ۸۳۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 14 March 2020

دراگان اسکوچیچ که به بهانه‌های مختلف از جمله مشکلات روحی و قلبی، دوری از خانواده و همچنین برگشت به کشورش برای درمان، با باشگاه نفت آبادان قطع همکاری کرد، طبق توافق صورت گرفته برای دریافت رضایت نامه باید ۱۴۰ هزار دلار به عنوان غرامت به این باشگاه پرداخت می کرد.

این مربی کروات که پس از جدایی از نفت آبادان، ۲۱ بهمن‌ماه به صورت رسمی با فدراسیون فوتبال برای همکاری قرارداد منعقد کرد، تا ۲۶ بهمن فرصت داشت تا غرامت تعیین شده را به حساب باشگاه نفت واریز کند.

اما با گذشت ۲۴ روز از مهلت تعیین شده، هنوز ۱۴۰ هزار دلار باشگاه نفت پرداخت نشده است و گویا این مربی کروات فعلا تصمیمی برای پرداخت این غرامت ندارد، در حالی که این پول در روزهایی که باشگاه نفت با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می کند، می تواند کمک حال مسئولان نفت برای حل مشکلات باشد.

البته اسکوچیچ خوب می داند که در صورت فرار از پرداخت ۱۴۰ هزار دلار، باشگاه نفت آبادان می تواند از او به فیفا شکایت کند، موضوعی که این مربی کروات را در جایگاه جدیدش دچار چالش خواهد کرد.

پیگیری های خبرنگار ایسنا از مسئولان باشگاه نفت آبادان درخصوص چرایی سربازدن اسکوچیچ از پرداخت ۱۴۰ هزار دلار نیز این بود که باشگاه تاکنون چندین بار از سرمربی تیم ملی خواسته است که این مبلغ را پرداخت کند اما گویا او فعلا قصد انجام این کار را ندارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار