حشمت‌الله عسگری:
به گزارش تابناک سمنان: حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از طرح توزیع اینترنتی بسته‌های بهداشتی در استان خبر داد و گفت: اجرای این طرح در روز‌های آینده نهایی می‌شود.
کد خبر: ۸۳۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ 14 March 2020

Image result for حشمت الله عسگری سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ظهر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری و ستاد مبارزه با کرونا در سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه توزیع اینترنتی بسته‌های بهداشتی در دست اقدام است، اظهار داشت: فرایند تحویل بسته‌های بهداشتی به‌صورت اینترنتی به نقطه خوبی رسیده است و اجرای این طرح در روزهای آینده در استان نهایی می‌شود.

وی بابیان اینکه تاکنون مراحل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این طرح به اتمام رسیده، بیان کرد: مسئله تراکنش مالی در اجرای این طرح در حال پیگیری است و به‌زودی این طرح در سراسر استان اجرایی می‌شود.

حشمت‌الله عسگری با اشاره به همکاری و مشارکت واحدهای تولیدی کوچک برای تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده، افزود: پیش‌بینی می‌شود در تأمین اقلام بهداشتی برای اجرای این طرح مشکلی وجود نداشته باشد.

عسگری درباره این طرح گفت: هر خانوار با یک کد پستی در هفته یک‌بار مجاز به نام‌نویسی است و بسته اینترنتی بر اساس همکاری پست استان ۴۸ ساعت بعد در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه در کنار توزیع خرد، تأمین اقلام پزشکی برای بانک‌ها و نانوایی‌ها و دیگر واحدهای صنفی در قالب دیگر نیز در دستور کار است، بیان کرد: مواد ضدعفونی‌کننده در روزهای گذشته به‌سرعت به دست نانوایی‌ها نرسیده است و نباید فاصله بین تولید و مصرف در صنف‌های حساس استان وجود داشته باشد.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه شناسنامه‌دارشدن و شفاف‌سازی نحوه توزیع الکل در سطح ملی باید مشخص شود، تأکید کرد: تأمین الکل واحدهای تولیدی رویان دارو و کندر انجام شد و مشکل کمبود الکل به‌صورت موقتی در استان حل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار