علی اصغر مجد بیان کرد؛
به گزارش تابناک سمنان: علی اصغر مجد فرماندار دامغان با بیان اینکه واحد‌های صنفی غیرضروری شهرستان تعطیل می‌شوند، گفت: این تصمیم به منظور پیشگیری از بروز کرونا گرفته شده است.
کد خبر: ۸۳۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ 14 March 2020

Image result for علی اصغر مجد

فرماندار دامغان مجد ظهر شنبه در نشست با مسئولان اتحادیه‌های صنفی دامغان که به میزبانی فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ومراقبت از سلامتی مردم برخی واحدهای صنفی در دامغان تعطیل هستند، ابراز کرد: این کار با هدف جلوگیری از تجمعات صورت گرفته است.

وی افزود: واحدهای صنفی غیرضروری بجز خواربار فروشی، نانوایی، داورخانه ها، میوه فروشی‌ها، قصابی‌ها، مرغ و ماهی فروشی و عمده فروشی‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

علی اصغر مجد با بیان اینکه از تمام خرده فروشی‌ها در سطح شهر که باعث سد معبر می‌شوند جلوگیری خواهد شد، ابراز کرد: واحدهای صنفی که تعطیل شود از پرداخت مالیات اسفند ماه و فروردین معاف خواهند بود.

مجد با بیان اینکه تمام تلاش ما سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با ماندن در خانه است، گفت: در تلاش راه‌اندازی بیمارستان سیار و نقاهت‌گاه برای بیماران کرونایی هستیم و از تمام خیران می‌خواهیم در امر تأمین تجهیزات کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار