مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی: شورای اطلاع‌رسانی با هدف بازتاب عملکرد دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شد
کد خبر: ۸۳۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲ 15 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام و المسلمین ناصر خدایاری، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، در جلسه شورای اطلاع رسانی و هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که عصر امروز، (25 اسفند) در سالن همکف استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شورای اطلاع‌رسانی با هدف بازتاب عملکرد دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شد و ٢ هدف را پیگیری می‌کند؛ نخستین هدف جریان‌شناسی اطلاعات در استان در حیطه دستگاه‌های اجرایی و دومین هدف جریان‌سازی است.
وی افزود: این شورا در پنج کمیته اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، بحران و اطلاع‌رسانی و تبلیغات فعالیت می‌کند و نخستین جلسه این شورا در مردادماه سال جاری تشکیل شد.
این مقام مسئول ادامه داد: تعیین راهبرد مشخص در رابطه با مبارزه با بیماری کرونا و ارتباطات جدی در این خصوص جز وظایف این شورا است.

حجت الاسلام خدایاری با بیان اینکه رسانه‌ها باید به مردم امید دهند، گفت: مردم شناخت درستی از ماهیت بیماری نداشته و این موضوع باعث ایجاد ترس و وحشت در جامعه می‌شود.
وی بالابردن سطح تاب‌آوری مردم، ارائه برنامه های شاد و نشاط آور، پرهیز از شناخت های ناقص و اجتناب از دورغ از جمله اهداف این شورا در راستای مبازه با بیماری کورنا است.
به گفته وی تشکیل ستاد تبلیغات، رصد و پایش کرونا در فضای مجازی، تاسیس دبیرخانه شورا، ایجاد گروه و کانال تلگرامی شورا، برگزاری جلسه هماهنگی با رابطان خبری، نشست با رسانه‌ها در ایام انتخابات، ساماندهی نشست‌های خبری دستگاه‌های اجرایی، ساماندهی خبرنگاران، راه‌اندازی کمیته تخصصی رسانه به منظور بررسی و آسیب‌شناسی رسانه‌های استان از برنامه‌های شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان‌غربی در طی مدت فعالیت خود بوده است.
آرامش نسبی موجود در بازار با وجود شرایط بد اقتصادی، نشان از همراهی مردم دارد
در ادامه این جلسه، مسعود مجرد، مدیر کل صدا و سیمای استان آذربایجان‌غربی، افزود: جمهوری اسلامی ایران بحران موجود را آبرومندانه کنترل کرده و اگر جامعه رسانه‌ای کشور بدون توجه به نقاط قوت، نقاط ضعف را بزرگنمایی کند به کشور ظلم کرده است.
وی با بیان اینکه تاب آوری جامعه ایران از بسیاری کشورها که توان بالایی در مبارزه با این بیماری داشته، بالاست، ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرایی کشور با تمام توان پای کار آمده‌اند و نگاه دشمن به کشور متفاوت شده و نسبت به فروپاشی جمهوری اسلامی ناامیدتر شدند
مجد عنوان کرد: رسانه ملی خود را یار و همراه علوم‌پزشکی است و برنامه‌های متنوعی در رابطه با ویروس کرونا و آموزش‌های مقابله با آن هر روز از رسانه ملی پخش می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار