مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه از مصدومیت 54 نفر در حوادث چهارشنبه سوری امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۳۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 18 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،اکبر آزادی ، با اشاره به کاهش 50 درصدی آمار مصدومان چهارشنبه سوری امسال نسبت به سال گذشته گفت: شیوع کرونا و خانه‌نشینی مردم در این کاهش آمار بی‌تاثیر نبوده است، اما متاسفانه باز هم عده‌ای بی‌توجه به هشدارها اقدام به استفاده از مواد محترقه خطرناک کرده و سلامت خود و دیگران را به خطر انداختند.

وی با اشاره به مصدومیت 54 نفر در حوادث چهارشنبه سوری امسال استان گفت: از این تعداد 42 نفر مرد و 12 نفر زن هستند.

آزادی خاطرنشان کرد: از مجموع مصدومان، 21 نفر از ناحیه چشم، 14 مورد از ناحیه دست، 12 نفر از ناحیه سر و صورت و چهار مورد از ناحیه پا آسیب دیده و سه نفر نیز دچار آسیب دیگر نواحی بدن شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال متاسفانه سه مورد قطع انگشت داشتیم که مربوط به سه جوان در شهرستان‌های سنقر و کلیایی، کرمانشاه و سرپل ذهاب بود.

وی یادآور شد: متاسفانه در این بین جوان 30 ساله سنقری علاوه بر قطع انگشت شست، دچار سوختگی 100 درصدی شده و حال او وخیم است.

آزادی با بیان اینکه کرمانشاه تا ساعت 21 شب گذشته رتبه دوم کشور به لحاظ تعداد مصدومان را داشته گفت: در حال حاضر با این تعداد مصدوم به رتبه چهارم کشور رسیدیم که جای تاسف است و در این شرایط نباید این تعداد مصدوم می داشتیم.

وی یادآور شد: البته آمار قطعی مصدومان ساعت 12 ظهر امروز اعلام می شود که به نظر می رسد تفاوت محسوسی در آمار مشاهده نشود.

این مسئول خاطرنشان کرد: شب گذشته علی‌رغم درگیری کادر درمان در بحث کرونا، 150 نیروی اورژانس به همراه 62 دستگاه آمبولانس در بحث چهارشنبه سوری و رسیدگی به مصدومان آن آماده باش بودند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار