فرمانده انتظامی استان ضمن تقدیر از همراهی شهروندان هرمزگانی در انجام مراسم چهارشنبه سوری ، گفت: برابر تصمیمات استانی و نیز با عنایت به شیوع و گسترش بیماری کرونا ، ما هیچ برنامه ای برای سرویس و خدمات رسانی به گردشگران تا اطلاع ثانوی نداریم.
کد خبر: ۸۳۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ 19 March 2020

سردار"غلامرضا جعفری" در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان اینکه مراسم چهارشنبه سوری مردم ایران زمین درگذر زمان دستخوش تغییرات ناخواسته شده است، گفت: اینک والدین در مراسم چهارشنبه سوری لحظات اضطراب آوری را تا رجعت فرزندانشان طی می نمایند و چه بسیار افرادی را می بینیم ومشاهده می کنیم که به خاطر هیجان های زودگذرچنین ایامی عمری را با حسرت می گذارند و بر گذشته خویش غبطه می خورند.

تقدیر فرمانده انتظامی هرمزگان از همراهی شهروندان در انجام مراسم چهارشنبه سوری

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تدابیر اتخاذی وحضور فعال وگسترده نیروی انتظامی در مناطق حساس سطح شهرستانها وهمراهی گسترده شهروندان هرمزگانی، خوشبختانه کمترین مشکل را در سطح استان داشتیم وبرابر آمارهای موجود چهارشنبه آخر سال را با کمترین چالش سپری گردید که اینجانب به عنوان مسئول امنیت اجتماعی شهروندان محترم از همراهی و تشریک مساعی مردم فهیم استان تقدیر وتشکر وافر می نمایم.

وی افزود: برابر تصمیمات استانی و نیز با عنایت به شیوع و گسترش بیماری کرونا ، ما هیچ برنامه ای برای سرویس و خدمات رسانی به گردشگران تا اطلاع ثانوی نداریم و از این عزیزان انتظار داریم سفرشان را به وقت دیگری موکول کنند تا در استان پذیرای آنان باشیم.

این مقام انتظامی ضمن دعوت از هموطنان به جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی و لزوم مشارکت عمومی در مهار ویروس کرونا، افزود: مسافرت در شرایطی که اکثر استان‌های کشور درگیر شیوع این ویروس مهلک هستند، تهدیدات بسیار خطرناکی در آلودگی و گسترش آن به همراه دارد.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه علی رغم شیوع ویروس کرونا ، ناجا خدمات خود به شهروندان را مضاعف نموده، اذعان کرد: ماهیت ماموریت های پلیس به گونه ای است که در هیچ شرایطی نمی توانیم نسبت به تأمین نظم و امنیت بی تفاوت باشیم یا وظایف قانونی مان را دنبال و اجرایی نکنیم.

فرمانده انتظامی هرمزگان اذعان داشت: در چنین شرایطی با احصاء اقدامات پیشگیرانه بهداشتی و رعایت نکات ایمنی سالم، نه تنها اجرای ماموریت های ذاتی و قانونی مان را دنبال می کنیم و بلکه در کنار مدافعان سلامت و آحاد شهروندان شریف استان نیز هستیم.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار