معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون گفت: در جلسه ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا شهرستان مصوب گردید با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان در گسترش روزافزون این بیماری، شهرستان کازرون از پذیرش مسافران و میهمانان نوروزی و اسکان آنان معذور بوده و هرگونه پذیرش و اسکان مسافران در این شهرستان ممنوع می باشد.
کد خبر: ۸۳۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ 19 March 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون گفت: در جلسه ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا شهرستان مصوب گردید با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان در گسترش روزافزون این بیماری، شهرستان کازرون از پذیرش مسافران و میهمانان نوروزی و اسکان آنان معذور بوده و هرگونه پذیرش و اسکان مسافران در این شهرستان ممنوع می باشد.

داریوش دهقان در این جلسه که با حضور اعضای شورای تأمین برگزار گردید بیان داشت: بر این اساس، هتل، مهمان پذیرها، خانه های مسافر، اقامت گاه های بوم گردی، مدارس و حتی مهمانسراهای ادارات از این تاریخ نمی توانند نسبت به پذیرش مسافران نوروزی و اداری اقدام نمایند.

همچنین شهرداران شهرهای کازرون، بالاده، خشت و کنارتخته موظفند از برقراری چادرهای مسافران در سطح پارک ها و اماکن عمومی به جدّ ممانعت بعمل آورند تا از گسترش این بیماری جلوگیری بعمل آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار