فرمانده یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان گفت: ۱۲ هزار مترمربع از اراضی دولتی این شهرستان در راستای حفاظت از سرمایه‌های ملی از تصرف غیرقانونی خارج شد.
کد خبر: ۸۳۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹ 21 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: صادق منسوبی فرمانده یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان گفت : سال گذشته، ۱۲ هزار متر مربع از اراضی دولتی شهرستان دامغان به ارزش ۴۰ میلیارد ریال از دست سودجویان خارج شد.

او افزود: اراضی دولتی تصرف شده از سوی سودجویان شامل دیوار کشی، ساخت سوله، حفر چاه غیر مجاز و نخاله بوده است.

منسوبی یادآور شد: در این راستا، سال گذشته سه فقره پرونده تشکیل و پس از تحویل به مقامات قضایی، آرای لازم برای رفع تصرف و خلع ید صادر شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان تصریح کرد: این در حالی است که در طی سال ۹۷ با تلاش و پیگیری یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی و با همراهی و اخذ مجوز از مقامات قضایی، ۶ هکتار از اراضی دولتی دامغان به ارزش ۲ میلیارد ریال از سوی سودجویان و متصرفان تصرف شده بود که با حکم قضایی، رفع تصرف و خلع ید شد.

او ابراز داشت: یکی از وظایف یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی به عنوان ضابط قضایی پیگیری و شناسایی اراضی دولتی و رفع تصرف از دست متصرفان و متخلفان است.

استان سمنان دارای هشت شهرستان و ۲۰ شهر است که طبق آخرین آمار، بیش از ۲ هزار هکتار از مساحت استان بافت فرسوده و محدوده هدف استان سمنان برای اجرای طرح بازآفرینی شهری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار