معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: آحاد جامعه با شرکت در پویش مشارکت مردمی برای مقابله ویروس کرونا کمک کنند.
کد خبر: ۸۳۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ 21 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: شهروندان می‌توانند در پویش مشارکت مردمی با کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای مقابله با ویروس کرونا نقش‌آفرینی کنند.

او افزود: همراهی آحاد مردم نقشی مهم در هر گونه اقدام پیشگیرانه برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دارد و در شرایط فعلی برای شکست ویروس کرونا برای حفاظت خود و خانواده باید از سلامت دیگران نیز حفاظت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: ماندن در خانه و عمل به توصیه‌های بهداشتی در کنار تمام اقدامات پشتیبانی برای شکست ویروس کرونا نکته‌ای مهم است که باید بیش از پیش مورد توجه شهروندان قرار بگیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ابراز داشت: شهروندان در اقدامی خداپسندانه می‌توانند وسایل حفاظت فردی شامل ماسک، محلول ضدعفونی کننده، دستکش و کاور و وسایل اقامتی مانند پتو و ملحفه را به مدیریت پشتیبانی و خدمات دانشگاه واقع در بلوار بسیج ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تحویل دهند.

او با اشاره به تماس‌های مکرر مردمی در خصوص آوردن انواع خوراکی‌ها به مراکز درمانی، از شهروندان درخواست کرد از آوردن هرنوع خوراکی به مراکز درمانی خودداری کنند و در صورت تمایل مبلغ مورد نظر را به شماره حساب اعلام شده واریز کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: مردم نوع‌دوست کشورمان به ویژه استان سمنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۲۱۳۱۳۴۹۴۶۰۰۵ و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۲۷۴۶۳۱ نزد بانک صادرات شعبه میدان سعدی سمنان و شماره حساب ۱۷۰۶۰۴۷۷۷۰۲ نزد بانک ملت شعبه مرکزی سمنان واریز کنند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشور‌ها به این ویروس مبتلا شدند و صد‌ها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکار‌های ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار