رسانه های ضد انقلاب با اشاره به صحبت آقای روحانی که گفته بود در غرب برای دستمال توالت مامور گذاشته‌اند، مدعی شدند که چنین واقعیتی در غرب وجود ندارد.
کد خبر: ۸۳۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹ 22 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: رسانه های ضدانقلاب بخشی از سخنان رییس جمهور را که اشاره به انتشار عکسی از حفاظت دو پلیس از دستمال توالت کرده بود را به سخره گرفتند و مدعی شدند عکس مورد اشاره دستکاری(فتوشاپ) شده است و واقعیت ندارد.

این شایعه در حالی دست به دست می‌شود که رسانه‌های معتبر جهان ویدئوهایی از حفاظت دستمال توالت توسط پلیس در جهان را منتشر کرده اند.
به عنوان نمونه وبسایت روزنامه «سان» انگلیس با گذاشتن ویدیویی از حضور دو پلیس در یکی از فروشگاه‌های آمریکا نوشت: «بعد از خرید‌های وحشت‌زده بخاطر ترس از کرونا در آمریکا، ذخیره دستمال توالت توسط پلیس محافظت می‌شود».

سوتی جدید ضدانقلاب درباره صحبت‌های رئیس جمهور ایران/ ماجرای عکس جنجالی چه بود؟


این روزنامه نوشته خریدهای وحشت‌زده به دنبال شیوع کرونا به حدی دیوانه‌وار شده است که انبارهای بزرگ برای محافظت از ذخیره دستمال توالت، از «افسرهای پلیس» استفاده می‌کنند. خریداران ادعا کرده‌اند پلیس‌‎هایی را دیده‎اند که صبح دوشنبه از محموله‌های عمده دستمال توالت در داخل یکی از شعبه‌های «کاستکو» داکوتای شمالی محافظت می‌کنند.

سوتی جدید ضدانقلاب درباره صحبت‌های رئیس جمهور ایران/ ماجرای عکس جنجالی چه بود؟

حتی یورو نیوز نیوز با انتشار ویدئویی نوشت: ماموران پلیس در سیدنی استرالیا در تلاشند تا خریداران را آرام کرده و به آنها دستمال توالت می‌دهند.

جوانی که این ویدیو را در توییترش گذاشته نوشته «فضا کمی متشنج شده بود اما با حضور پلیس وضعیت آرام شد.» حضور پلیس برای توزیع عادلانه دستمال توالت موجب شد تا تنشی برای خرید این محصول به وجود نیاید.

در هفته‌های اخیر هجوم وحشت‌زده مردم کشورهای اروپایی و آمریکا به فروشگاه‌ها، باعث کمبود جدی دستمال توالت شده است و علاوه بر صف‌های طولانی، در برخی فروشگاه‌ها بین مردم زد و خوردهایی بر سر برداشتن تعداد بیشتر دستمال ثبت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار