مهدی جمال:
به گزارش تابناک سمنان: مهدی جمال مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمنان گفت: تردد در جاده‌های استان تا پایان دومین روز از فروردین ماه سال جاری به میزان ۷۵ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۳۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 23 March 2020

Image result for جاده سمنان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان، مهدی جمال از کاهش ۷۵ درصدی تردد در را» های استان خبر داد و ابراز کرد: آمار تردد خودروها در جاده‌های استان، از اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اخذ و مربوط به بازه زمانی ۲۸ اسفند تا دوم فروردین‌ماه سال جاری است که بیانگر کاهش چشمگیری نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: هموطنان سفر خود را به استان لغو کنند و به آن‌ها اطمینان خاطر می‌دهیم که ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان پس از بین رفتن ویروس کرونا، خدمات شایسته‌تری را به گردشگران و مسافران ارائه خواهد داد.

مهدی جمال با بیان اینکه هموطنان برای حفظ سلامت خود و افراد جامعه از سفرهای غیرضروری در ایام نوروز پرهیز و نکات بهداشتی را رعایت کنند، افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی تأسیسات گردشگری استان تعطیل هستند.

جمال افزود: هموطنان می‌توانند از طریق گردشگری مجازی استان سمنان به نشانی www.mirassemnan.ir از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان دیدن کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار