رضا چمن:
به گزارش تابناک سمنان: رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مثبت شدن آزمایش کرونای ۳۰۶ نفر در شهرستان‌های شاهرود و میامی خبر داد و گفت: بسیاری از افرادی که به دلیل کرونا بستری بودند مرخص شده‌اند.
کد خبر: ۸۳۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷ 23 March 2020

Image result for رضا چمن

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی درباره آخرین آمار کرونا و وضعیت بستری‌شدگان در سطح شهرستان‌های شاهرود و میامی، توضیح داد: تاکنون هزار و ۲۰۵ نفر با علائم عفونت‌های حاد تنفسی و مشکوک به کرونا مراجعه سرپایی به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود داشته و از این بین ۷۰۵ نفر بستری شدند.

وی میانگین سن مبتلایان به کرونا در شاهرود و میامی را ۵۹ سال دانست و تصریح کرد: ۵۵ درصد کرونایی‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مرد و ما بقی زن هستند.

رضا چمن با بیان اینکه پاسخ آزمایش ۳۰۶ نفر در شاهرود و میامی نسبت به بیماری کرونا مثبت بوده است، گفت: بیش از ۵۰ درصد از آزمایش‌های ارسالی درباره کرونا مثبت شده‌اند که نشانگر نمونه‌گیری مناسب براساس استانداردها است.

چمن با بیان اینکه ۲۳۰ کرونایی یعنی ۷۵ درصد مبتلایان در شاهرود و میامی تا کنون ترخیص شده‌اند، گفت: از ابتدای اسفند ماه تا کنون ۴۳ نفر در شاهرود و میامی فوت کرده‌اند که میانگین سنی آن‌ها ۷۴ سال بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار