سید مجتبی اکرم بیان کرد :
به گزارش تابناک سمنان: سید مجتبی اکرم مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان گفت: ۶۰ درصد از بدهی این سازمان مربوط به دو ماه آذر و دی‌ماه به دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود پرداخت شد.
کد خبر: ۸۳۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹ 24 March 2020

Image result for تامین اجتماعی

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان تأمین اجتماعی استان سمنان با اشاره به اینکه این سازمان بدون قید و شرط با تمام مراکز درمانی طرف قرارداد خود در راستا پیشگیری از شیوع کرونا همکاری کرده است، اظهار داشت: ۶۰ درصد از بدهی‌های این سازمان به دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود مربوط به دو ماه آذر و دی‌ماه پرداخت‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه پس از تأمین اعتبار از طرف سازمان مرکزی و به‌صورت متمرکز پرداختی‌ها انجام خواهد شد، افزود: تمام بدهی‌های این سازمان به بیمارستان‌ها و مراکز دانشگاهی سمنان و شاهرود تا پایان آبان سال گذشته به‌صورت کامل پرداخت و تسویه شده است.

سید مجتبی اکرم بابیان اینکه این مبلغ معادل ۵۶ میلیارد تومان است، تصریح کرد: ۴۰ درصد باقی‌مانده پس از تأیید اسناد پرداخت می‌شود و طبق دستورالعمل‌های ابلاغی از سازمان تأمین اجتماعی برای رسیدگی و آماده پرداخت شدن صورتحساب مراکز طرف قرارداد توسط همکاران دفتر اسناد پزشکی مدت‌زمان دو ماهه از موعد ارسال صورتحساب توسط مراکز دانشگاهی در نظر گرفته‌شده است.

اکرم گفت: همه صورتحساب‌های رسیدگی شده دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود به‌صورت نقد و اسناد خزانه تسویه شده است

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار