مهدی قاسمی:
به گزارش تابناک سمنان: مهدی قاسمی رئیس اداره میراث‌فرهنگی دامغان از پلمب دومین واحد اقامتی به دلیل تخلف در ارائه خدمات در زمان محدودیت فعالیت واحد‌های اقامتی و شیوع کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۳۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ 25 March 2020

Image result for پلمپ

مهدی قاسمی صبح چهارشنبه در نشستی با موضوع مصوبات ستاد کرونای شهرستان دامغان با بیان اینکه دومین واحد اقامتی متخلف در شهرستان دامغان پلمب شد، ابراز کرد: تا کنون دو واحد اقامتی علی‌رغم ابلاغ ممنوعیت پذیرش مهمان و گردشگر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تخلفاتی داشتند که با آنها برخورد شد.

رئیس میراث فرهنگی دامغان با بیان اینکه در نوروز ۹۹ با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط، تا این لحظه بیش از ۶۰ مورد بازدید از واحدهای گردشگری تحت پوشش در سطح شهرستان صورت گرفته است، تاکید کرد: بنا بر دستور قضائی تمامی واحدهای گردشگری که پذیرش مسافر و گردشگر و حتی ارائه خدمات به افراد بومی در اقامتگاه‌ها و مجموعه‌های گردشگری شهرستان دامغان را داشته باشند پلمب خواهند شد.

مهدی قاسمی افزود: متأسفانه در بازدیدهای صورت گرفته در شهرهای تابعه دامغان شاهد تخلف یک واحد اقامتی غیرمجاز بودیم که با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی واحد مذکور پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

قاسمی با بیان اینکه کرونا را جدی بگیرید، در خانه بمانید و تا شکست کرونا و برگشت شرایط عادی از سفرهای غیرضروری بپرهیزید، زیرا این مسئله در شیوع این ویروس نقش اساسی دارد، گفت: سامانه ۰۹۶۲۹ آماده دریافت، ثبت و پیگیری هر گونه نظر و شکایت در خصوص تأسیسات گردشگری است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار