مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان از توزیع اینترنتی روزانه یک هزار بسته اقلام بهداشتی در سطح استان خبر داد و گفت: ۷۳ درصد از متقاضیان این بسته‌ها در مرکز استان هستند.
کد خبر: ۸۳۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰ 25 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: مهدی بندر آبادی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان در نشست هم‌اندیشی ستاد مردمی تهیه و توزیع اقلام بهداشتی با کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مبارزه با کرونا ویروس در استان سمنان ضمن بیان اینکه روزانه یک هزار بسته اقلام بهداشتی به‌صورت اینترنتی در سطح استان توزیع می‌شود، گفت: ۷۳ درصد از متقاضیان تهیه اقلام بهداشتی به‌صورت اینترنتی در مرکز استان سکونت دارند.

او با اشاره به همکاری بخش خصوصی و پُست در راستای اجرای این طرح افزود: این اقلام بهداشتی در کمترین زمان ممکن به درب منازل متقاضیان ارسال می‌شود.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان کمبود نیروی انسانی برای تسریع در ارسال اقلام بهداشتی را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این ستاد برشمرد و ابراز داشت: بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد برای مقابله با کرونا ویروس و توزیع اقلام بهداشتی اجتناب‌ناپذیر است.

بندر آبادی با اشاره به همکاری ستاد‌های مردمی مقابله با کرونا ویروس بیان کرد: تلاش می‌شود دسترسی به اقلام بهداشتی برای افراد که به دلایل مختلف امکان ثبت سفارش اینترنتی ندارند نیز باید آسان شود.

او  با تأکید بر اینکه تمامی ظرفیت‌ها برای تأمین اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس و رعایت بهداشت فردی در استان سمنان به کار گرفته‌شده است، تصریح کرد: بر اساس رایزنی و پیگیری‌های استاندار تخصیص اقلام بهداشتی برای هم استانی‌ها در روز‌های گذشته به بالاترین حد ممکن رسید.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان گفت: یک واحد تولیدکننده ماسک در استان ۱۰۰ درصد تولید خود را برای توزیع اینترنتی اقلام بهداشتی در اختیار دستگاه‌های اجرایی مربوط قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار