فرماندار دامغان:
علی اصغر مجد گفت: تمام خروجی‌های شهر دامغان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در روز طبیعت مسدود است.
کد خبر: ۸۳۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳ 31 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: علی اصغر مجد فرماندار دامغان گفت: براساس مصوبه کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، طرح فاصله گذاری اجتماعی، کنترل رفت و آمد‌ها و ممنوعیت تردد در مکان‌های گردشگری در روز طبیعت با هدف قطع کردن زنجیره انتقال ویروس کرونا در دامغان اجرا می‌شود.

او ادامه داد: در این روز تمامی پارک‌ها، مناطق گردشگری و تفریحی شهرستان دامغان تعطیل است و مردم نیز نمی‌توانند در این روز در مکان‌های مختلف اتراق کنند.

مجد افزود: در روز ۱۳ فروردین، با هماهنگی نیرو‌های نظامی و انتظامی دامغان، گشت‌های خودرویی در سطح شهر انجام شده و با افراد متخلف برابر مقررات برخورد می‌شود.

او تصریح کرد: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا، هر فردی که در این روز به مکان‌های گردشگری وارد شود، خودروی متخلف به مدت یک ماه با اخذ کلیه هزینه‌های جانبی توقیف و جریمه نقدی پنج میلیون ریالی برای آن لحاظ می‌شود.

مجد اضافه کرد: با توجه به تعطیلی و انسداد راه‌های دسترسی به شهر‌های دیباج و کلاته رودبار نیز، کلیه مراکز تفریحی و گردشگری منطقه از جمله مجموعه توریستی و گردشگری چشمه علی، اطراف سد شهید شاهچراغی، روستای آستانه، آهوانو و طزره در روز‌های ۱۲ و۱۳ فروردین به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی عموم مردم تعطیل است.

او اظهارداشت: از مردم انتظار داریم باتوجه به شیوع این بیماری، محدودیت‌های تردد را خود اعمال کنند و در ریشه‌کن شدن ویروس سهیم باشند.

فرماندار دامغان ضمن خداقوت به پرسنل درمان، گفت: طی روز‌های اخیر، با همکاری مردم، بازاریان، اصناف و صاحبان مشاغل شاهدیم که ورودی بیماران کرونایی به مراکز درمانی کاهش داشته است و امیدواریم مردم با ادامه دادن به مراعات‌های شخصی، به کاهش شیوع ویروس کمک کنند تا زندگی‌ها به روال عادی بازگردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار