در ارتباط ویدئوکنفرانسی صورت گرفت؛
علیرضا آشناگر در ارتباط ویدئوکنفرانسی استانداران سراسر کشور با رحمانی فضلی وزیر کشور از وضعیت کرونا در استان سمنان گزارش داد.
کد خبر: ۸۳۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴ 31 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: ارتباط ویدئوکنفرانسی وزیر کشور با استانداران کشور در حالی برگزار شد که علیرضا آشناگر استاندار سمنان نیز گزارشی از عملکرد ستاد مقابله با کرونای استان را به رحمانی فضلی ارائه کرد.

او با اشاره به اینکه میزان تردد در استان سمنان در روز گذشته به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد کاهش یافت، افزود: این تردد روز گذشته در مقایسه با قبل از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کاهش ۲۸ درصدی داشته است.

استاندار سمنان بابیان اینکه در اوج شیوع کرونا ویروس، میزان بستری مبتلایان در استان سمنان ۵۲۶ بیمار بود، افزود: این رقم اکنون به ۱۸۰ بیمار رسیده و این در حالی است که یک‌هزار و ۲۷۱ مورد با علائم کرونا ویروس در هفته‌های گذشته به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند.

آشناگر با اشاره به اینکه از این تعداد ۷۷۵ مورد مثبت اعلام‌شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۶۲۴ مورد درمان و با بهبودی کامل ترخیص شدند.

او از اجرای طرح غربالگری کرونا ویروس در استان سمنان خبر داد و گفت: تاکنون ۸۲ درصد از اقشار مردم در استان در طرح غربالگری مقابله کرونا ویروس ثبت‌نام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار