حشمت‌الله عسگری:
به گزارش تابناک سمنان: حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به آغاز فعالیت رسمی سامانه سفارش برخط اقلام بهداشتی گفت: تاکنون ۱۳ هزار بسته بهداشتی ثبت سفارش شده در این سامانه توزیع شد.
کد خبر: ۸۳۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ 02 April 2020

وجود ۵۰ هزار حقوق بگیر در بخش صنعت و معدن/ کنترل و کاهش نرخ تورم ...

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی سامانه ثبت سفارش آنلاین اقلام بهداشتی مقابله با کرونا ضمن بیان اینکه از نخستین روز فعالیت رسمی سامانه برخط سفارش اقلام بهداشتی در استان سمنان تاکنون ۱۳ هزار بسته ثبت سفارش شده در این سامانه برخط توزیع‌شده است.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان اقلام بهداشتی فعالیت خود را برای عرضه محصولات در بستر فضای مجازی آغاز کردند، تأکید کرد: ۳۲۰ هزار ماسک، ۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده و ۱۳ هزار بسته دستکش صدتایی در سطح استان توزیع‌شده است.

حشمت‌الله عسگری بابیان اینکه در نخستین روزهای درگیری کشور با ویروس کرونا و بر اساس سازوکارهای انجام‌شده، سخت‌افزار و نرم‌افزار موردنیاز جهت ثبت سفارش برخط و توزیع به‌موقع محصولات و اقلام بهداشتی موردنیاز مردم تأمین‌شده است، افزود: مجموعه پس و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در این راستا نقش مؤثری داشتند.

عسگری با تأکید بر اینکه ذخیره‌سازی مناسبی از اقلام بهداشتی در سطح استان انجام‌شده است، یادآور شد: تا بازگشت بازار اقلام بهداشتی به روال عادی، این سامانه برخط در کنار مردم و در خدمت آنان خواهد بود.

وی افزود: پس‌ازآن نیز تلاش خواهد شد تا از طریق این سامانه، توزیع کالاهای حمایتی و معیشتی عموم مردم در سطح استان مدیریت شود.

عسگری در ادامه بابیان اینکه از ابتدای شیوع بحران کرونا در کشور چهار واحد تولیدی ماسک در استان سمنان فعالیت ویژه‌ای برای تأمین نیاز مردم آغاز کردند، تصریح کرد: دو واحد تولیدی نیز پس از بحران ایجادشده است.

وی با اشاره به اینکه در طی این مدت دو واحد تولیدکننده دستکش نیز به‌صورت سه نوبت به تولید خود ادامه می‌دهند، افزود: دو واحد بزرگ تولیدکننده‌ی مواد ضدعفونی‌کننده استان به‌صورت ۲۴ ساعته تولیدات خود را به سراسر کشور ارسال و سهم قابل‌توجهی از نیاز کشور به این مواد را تأمین می‌کنند.

معاون اقتصادی استاندار سمنان گفت: یکی از آثار مثبت کرونا، توسعه بازار الکترونیکی و مبتنی بر اینترنت در سطح کشور و استان سمنان بود و خوشبختانه موجب شد تا حلقه‌های نظام تأمین و توزیع به یکدیگر متصل شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار