مظفر محمد خانی :
به گزارش تابناک سمنان: مظفر محمد خانی  مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان از اجرای طرح پایش سلامت و تب سنجی برای ۳۱۲ هزار نفر در ورودی و خروجی شهر‌های استان در راستای مقابله با شیوع هرچه بیشتر بیماری کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۳۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 03 April 2020

۷۰ هزار نفر در ورودی استان سمنان تب‌سنجی شدند

مظفر محمد خانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان ظهر جمعه در پرسش و پاسخ با خبرنگاران از طریق فضای مجازی با بیان اینکه هلال احمر با همراهی ناجا و شبکه بهداشت و درمان در ۳۰ نقطه استان سمنان و به خصوص ورودی و خروجی شهرهای استان ایستگاه غربالگری و پایش سلامت برپا کرده است، ابراز کرد: از دهم اسفندماه تا دهم فروردین‌ماه ۹۹ بیش از ۳۱۲ هزار نفر و ۸۰۰ نفر در این ایستگاه‌ها تب سنجی شدند.

وی با بیان اینکه ٣٠ پایگاه غربالگری و تب سنجی مشغول به خدمت‌رسانی به مردم است، تاکید داشت: عدم شیوع بیشتر ویروس کرونا و انتقال آن، هدف ایجاد این پایگاه‌ها محسوب می‌شود.

مظفر محمد خانی با بیان اینکه ۳۴۴ نفر از افراد تب سنجی شده که دارای علائم مشکوک به کرونا بودند به پایگاه‌های درمانی اعزام شدند، ابراز کرد: یک هزار و ۴۵۹ داوطلب و نیروی انسانی جمعیت هلال احمر کار تب سنجی از مسافران و مردم را در ورودی و خروجی شهرهای استان انجام دادند.

محمدخانی بیان کرد: تاکنون بیش از ۶۴ هزار و ۴۰۰ بروشور آموزشی در خصوص ویروس کرونا در پایگاه‌های غربالگری و تب‌سنجی بین مردم توزیع شده تا با خطرات و راه‌های انتقال و جلوگیری از ویروس کرونا آشنا شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار