حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری:
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان از اجرای طرح بزرگ طنین همزمان با نیمه شعبان در سراسر استان خبر داد و گفت: این طرح معنوی بیستم فروردین ماه جاری اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 06 April 2020

بركات انقلاب اسلامي براي نسل جوان بازگو شود - ایرنا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان ظهر دوشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به صورت مجازی ضمن تشریح برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان برای نیمه شعبان و اعیاد شعبانیه، بیان کرد: قرائت زیارت آل یاسین و دعای فرج «الهی عظم البلا…» همزمان با پخش زنده از سیما و همچنین فضای مجازی در زمره برنامه‌های شعبانیه است.

وی افزود: این مراسم ویژه، ساعت ۲۰:۴۵ شامگاه چهارشنبه بیستم فروردین‌ماه مصادف با شب نیمه شعبان از مسجد مقدس جمکران و حرم ملکوتی امام رضا (ع) پخش می‌شود و مردم استان سمنان نیز در منازل و جمع با صفای خانوادگی‌شان در آن مشارکت خواهند داشت.

حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری از دیگر طرح شعبانیه این ستاد خبر داد و گفت: رأس ساعت ۲۱:۰۰ همزمان با شب نیمه شعبان طنین شعار «یا مهدی ادرکنی» و «یا حجت بن الحسن عجّل علی ظهورک» در فضای آسمان استان طنین‌انداز خواهد شد.

قندهاری بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا در عدم برگزاری مراسم با حضور مردم قرار است مشارکت مردم در طنین «یا مهدی ادرکنی» همزمان با نیمه شعبان بر فراز بام‌های منازل، پنجره‌ها و بالکن‌های مجتمع‌های مسکونی و مأذنه‌های مساجد و دیگر اماکن مذهبی توأم با نورافشانی باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار