کد خبر: ۸۳۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 17 April 2020
نیمار بازیکن سرشناس تیم ملی برزیل و ستاره‌ی باشگاه پاری سن ژرمن با ازدواج مادرش با یک جوان موافقت کرد. این موافقت جنجالی باعث تعجب هواداران و فالوئرهای او در فضای مجازی شد.

نادین سانتوس مادر نیمار ۵۲ سال سن دارد. او ارتباط خود را با تیه‌گو راموس ۲۲ ساله که تقریباً ۳۰ سال از او کوچکتر است، رسمی نمود. این نامزد ۲۲ ساله، شش سال از نیمار کوچکتر است و در زمینه‌ی بازی‌های کامپیوتری در برزیل فعالیت می‌کند. انتشار خبر این رابطه‌ی عجیب و واکنش نیمار در فضای مجازی و روزنامه‌های ورزشی مانند بمب صدا کرد. نیمار در این تصمیم عاطفی از مادرش حمایت و برای او و نامزدش تیه‌گو آرزوی خوشبختی کرد.

ازدواج جنجالی مادر نیمار با یکی از طرفداران او

نیمار نه تنها از مادرش حمایت کرد بلکه با انتشار عکس یادگاری با تیه‌گو نامزد مادرش که از او کوچکتر است و یکی از طرفداران قدیمی نیمار به شمار می‌رود، بیش از پیش فالوئرهای خود را شگفت‌زده کرد. تیه‌گو یکی از هواداران نیمار بود و او را الهام بخش خود می‌دانست و آرزو می‌کرد که همیشه مثل یک برادر در کنار او فوتبال بازی کند. نیمار نامزدی مادرش را با تیه‌گو تبریک گفت و نوشت: مادر خوشبخت باشی... دوستت دارم!

ازدواج جنجالی مادر نیمار با یکی از طرفداران او

نیمار از مدتها پیش درباره این موضوع می‌دانست و در پنجم فوریه گذشته، مادرش نادین و تیه‌گو را به جشن تولدش در فرانسه دعوت کرده بود و عکس‌های یادگاری زیادی با هم گرفتند، در جشن تولد،  نیمار با تیه گو بیشتر آشنا شد و از طریق مادرش دانست که او یکی از هواداران سرسخت بازی او است.

مادر نیمار عکسی از خود و نامزد ۲۲ ساله‌اش را منتشر کرد که با استقبال زیادی مواجه شد و در همان دقایق اول ۴۱۳ هزار لایک خورد. او در حدود ۱ میلیون و پانصد هزار فالوئر در اینستاگرام دارد. نادین سانتوس در سال ۲۰۱۶ پس از ۲۵ سال زندگی مشترک، در یک طلاق دوستانه از همسر سابق و پسرش نیمار جدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار