روحانی در جلسه ستاد مقابله با کرونا:
رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما یک تصمیم جدیدی برای مقابله با کرونا اتخاذ کردیم، گفت: کشور باید تقسیمات کشوری جدیدی بر مبنای ابتلا و شیوع کرونا پیدا کند.
کد خبر: ۸۴۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ 26 April 2020

 

تقسیمات جدید کشوری برمبنای کرونا/ پایان این بیماری مشخص نیست

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: همه ما باید کمک کنیم که سفره مردم بی افطار نماند. مهم است که در این شرایط که مردم نگرانی برای زندگی و سلامت دارند، تلاش کنیم تا مردم نگران سفره افطار خود نباشند.

روحانی ادامه داد: البته کارهای خوبی صورت گرفته، صدا و سیما خوب عمل کرده تبلیغات خوبی انجام داده و فضای مجازی هم باید ورود کرده و تبلیغ کند. مسئله انفاق اصل مهمی است که خداوند تقوا را بر انفاق متصل، متکی و مشروط کرده و بهشت خود را بر انفاق مشروط کرده است. انفاق در خوشی و ناخوشی ادامه باید پیدا کند.

وی گفت: انفاق باید ادامه یافته و همیشه باید به یاری اقشار مستضعف بپردازیم. همه ما باید تلاش کنیم که شوق کمک به نیازمندان در سراسر کشور بیشتر شده و پویش کمک به اقشار آسیب پذیر جلوه دیگری در کشورمان پیدا کند.

رئیس قوه مجریه افزود: مردم ما همیشه در مشکلات به صحنه آمده و در سیل، زلزله و دیگر مشکلات در صحنه بوده و ماه رمضان سال جاری نیز باید مردم به صحنه بیایند و به هموطنان خود کمک کنند.

روحانی عنوان کرد: محدودیت اجتماعات و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی را که همیشه اعلام کرده‌ایم و همچنان بر آن تاکید داریم. بازگشایی کسب و کارها نباید تصور نادرست ایجاد کند. این تصور ایجاد نشود که کرونا از بین می‌رود و ما باید به سر کار بازگردیم.

وی تصریح کرد: نمی توانیم بگوییم کرونا کی قطعا تمام می‌شود و اگر اینگونه می‌شد، ما راحت بودیم. ولی متاسفانه زمان مشخصی برای این امر وجود ندارد. به دلیل اینکه دارو و واکسن خاصی برای این بیماری وجود ندارد، هنوز زمان قطعی و مشخصی هم برای پایان کرونا نیست.

منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار