علیرضا آشناگر:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان با اشاره به سیر نزولی مبتلایان کرونا در استان گفت: مدیریت ویروس کرونا در استان به ثبات رسیده است و در چند روز گذشته آمار فوتی در این استان گزارش نشده است.
کد خبر: ۸۴۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ 26 April 2020

استاندار سمنان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد ملی مقابله با کرونا با تأکید بر لزوم تعیین میزان آلودگی در شهرستان‌ها اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت استان سمنان خوب است و به ثبات لازم نزدیک هستیم.

وی با اشاره به برخی نگرانی‌های مسئولان کشوری درباره نحوه پذیرش و تعداد بیماران مبتلا در شاهرود بیان کرد: این نگرانی به سبب تناقض گزارش آمار مبتلایان این شهرستان در وزارت بهداشت ایجاد شد که این امر کاملاً از سوی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تکذیب شد.

علیرضا آشناگر با تأکید بر اینکه در جلسه گزارشی ارائه شد که مورد تأیید مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نبود و آمار دقیق اعلام شد، بیان کرد: میزان بیماری در شاهرود و میامی به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۲.۷ است.

آشناگر با اشاره به اینکه در سطح استان سمنان به‌ویژه شهرستان‌های شاهرود و میامی وضعیت مبتلایان نزولی است و به سمت ثبات پیش روی می‌کند، تصریح کرد: در چند روز گذشته آمار فوتی گزارش نشده است و وضعیت استان سمنان از حالت قرمز خارج‌شده است.

وی در ادامه بابیان اینکه تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا درباره فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی مانند سابق ادامه دارد، خاطرنشان کرد: برای فعالیت مساجد و اماکن مذهبی در جلسات آتی با بررسی وضعیت استان تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار