یکی از تیم‌های لیگ برتری با ارائه پیشنهادی قابل توجه خواهان به خدمت گرفتن مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران شده است.
کد خبر: ۸۴۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 04 May 2020

به گزارش تابناک سمنان: آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی و موفق تیم فوتبال استقلال تهران در ابتدای فصل ۲ بازیکن خارجی برای آبی پوشان جذب کرد که هر ۲ آن‌ها در رقابت‌های فصل جاری کیفیت بالای خود را نشان دادند.  

هروویه میلیچ در جناح چپ دفاعی استقلال عملکرد مطمئنی داشت و شیخ دیاباته پس از چند نمایش کم فروغ در ترکیب آبی ها، در بازی هفته نهم مقابل تراکتور ۲ بار گلزنی کرد تا این بازی، آغازی بر درخشش ادامه دار این مهاجم تنومند و تکنیکی در مقابل دروازه حریفان بعدی باشد.  

با وجود عملکرد خوب دیاباته در استقلال و محبوبیت او در میان هواداران این تیم، وضعیت شیخ برای فصل آینده در هاله‌ای از ابهام است و از چند ماه گذشته تاکنون شایعات زیادی در خصوص جدایی او از استقلال در پایان فصل به گوش می‌رسد.  

مطرح شدن این شایعات در حالی است که خلیل زاده چندی پیش اعلام کرد قرارداد این مهاجم اهل مالی با استقلال ۲ ساله و بدون حق فسخ است. با این وجود گفته می‌شود دیاباته که در چند ماه گذشته دریافتی نداشته و موضوع فیش‌های جعلی هم به شدت این مهاجم با اخلاق را عصبانی کرده، به او اجازه فسخ یک طرفه قرارداد و جدایی از استقلال را می‌دهد.

 

در ماه‌های گذشته از برخی تیم‌های عربی و به ویژه کویتی به عنوان مقصد بعدی دیاباته نام برده می‌شد، اما اکنون شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد اغوا کننده‌ای به دیاباته ارائه کرده است.  

شنیده می‌شود تیم متمول لیگ برتری که به شدت خواهان جذب دیاباته در نقل و انتقالات تابستانی است، به این بازیکن پیشنهادی ۷۵۰ هزار دلاری داده است که امکان دارد آینده او را دستخوش تغییر کند.  

دیاباته یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان استقلال در فصل جاری بوده و فرهاد مجیدی از مسئولان باشگاه استقلال درخواست کرده هر طور شده این بازیکن را برای فصل آینده حفظ کنند.

در نهایت باید دید شایعات مبنی بر جدایی دیاباته به کجا خواهد رسید و مهاجم گلزن آبی‌ها فصل بعد در کدام تیم توپ خواهد زد.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار