محسن مسعودیان راد خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد سمنان از خانه‌دار شدن ۳۰ مددجو طی یک سال گذشته در استان خبر داد و گفت: ۲۳۸ واحد مسکونی در مناطق محروم مقاوم‌سازی شدند.
کد خبر: ۸۴۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ 06 May 2020

زکات جمع آوری شده در استان نسبت به پارسال رشد ۴۳ درصدی داشته است

مدیرکل کمیته امداد سمنان صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه طی یک سال گذشته ۲۳۸ واحد مسکونی در مناطق محروم استان مقاوم‌سازی شدند، ابراز داشت: این در شرایطی است که ۴۲۵ واحد مسکونی در مناطق عادی نیز توسط کمیته امداد مورد تعمیر قرار گرفتند.

وی بابیان اینکه ۴۴ درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ساکن روستا هستند، ابراز داشت: به این‌رو بخش قابل‌توجهی از این مقاوم‌سازی‌ها در این مناطق صورت گرفته است و همچنین در مجموع سال گذشته ۷۸۵ خدمت در قالب خرید، ساخت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان ارائه شد.

محسن مسعودیان راد بابیان اینکه طی بازه مذکور ۳۰ مددجو استان سمنان صاحب‌خانه شدند، افزود: در کمیته امداد تلاش شد تا با پرداخت تسهیلات بلاعوض به مددجویان بتوانیم نقش مؤثری در صاحب‌خانه شدن این افراد ایفا کنیم که البته این تسهیلات در قالب به‌سازی واحدهای مسکونی نیز پرداخت می‌شود.

مسعودیان راد بابیان اینکه ۸۴ واحد مسکونی در شهرهای میامی (کالپوش)، گرمسار و آرادان، مهدی‌شهر و شهمیرزاد، دامغان (امیرآباد) و بیارجمند گازرسانی و لوله‌کشی شدند، در ادامه تصریح کرد: این خدمات بااعتباری بالغ‌بر ۲۳۸ میلیون تومان به مددجویان شهرهای مذکور ارائه‌شده است.

وی از تعمیر و به سازی ۹۲ سرویس بهداشتی نیز خبر داد و افزود: تعداد واحدهای خرید، ساخت و در حال احداث برای مددجویان استان سمنان در حال حاضر ۱۵ واحد مسکونی است که از این تعداد یک واحد ساخته و مابقی خریداری شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار