کد خبر: ۸۴۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ 06 May 2020
 
تابناک/کریستیانو رونالدو به زودی صاحب فرزند دیگری می‌شود.
 

دوران قرنطینه برای بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال رو به پایان است و دیشب نیز کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 35 ساله یوونتوس با جت شخصی اش از مادیرا به تورین سفر کرد تا بعد از طی کردن دوره قرنطینه 14 روزه در ایتالیا، آماده بازگشت به تمرینات یوونتوس شود.

کریستیانو رونالدو برای پنجمین بار پدر می‌شود+عکس

اما جورجینا رودریگز، همسر این ستاره پرتغالی تصویری در صفحه رسمی اش منتشر کرده که حاکی از باردار بودن اوست و بدین ترتیب به نظر می رسد فرزند پنجم کریستیانو رونالدو نیز در راه است.

رونالدو در حال حاضر چهار فرزند دارد، اما او مدتی قبل اعلام کرد علاقمند است تعداد فرزندانش بیشتر شده و تا مرز هفت نفر نیز برسد. همچنان جورجینا رودریگز نیز در جولای سال 2018 مدعی شد او و کریستیانو رونالدو علاقمند هستند تعداد فرزندانشان بیشتر شود و احتمال دارد این اتفاق در آینده رخ دهد. به جز جونیور، رونالدو یک دو قلوی دیگر به نام های اوا و متئو دارد و فرزند چهارم او به نام آلانا نیز از جورجینا است. بدین ترتیب فرزند جدید، دومین بچه کریستیانو رونالدو از جورجینا خواهد بود.

با توجه به ثروت هنگفت بازیکنان بزرگ در دنیای فوتبال، عموما آنها علاقه زیادی به افزایش تعداد فرزندانشان دارند و این یک امر عادی و مرسم در بین ستاره های دنیای فوتبال است.

در سال های اخیر جونیور، فرزند ارشد رونالدو بارها در کنار این بازیکن در محافل مختلف ظاهر شده و به نظر می رسد آینده خوبی نیز در انتظار او باشد. جونیور در حال حاضر در تیم نونهالان یوونتوس به میدان رفته و هر از چند گاهی آماری درخشان از گلزنی های متوالی او منتشر می شود.

در طول تازیخ معمولا فرزندان ستاره های بزرگ موفق به تکرار موفقیت های پدرانشان نبوده اند، اما شاید این قاعده در آینده در مورد جونیور تغییر کرده و او نیز روزی بتواند جای پای پدرش بگذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار