سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این که تصمیم به برگزاری ادامه لیگ، کارشناسی شده نیست، گفت: به نظرم مسئولان مربوطه بیشتر به دنبال تمام کردن لیگ هستند نه به دنبال کیفیت مسابقات.
کد خبر: ۸۵۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 17 May 2020

بهنام سراج در واکنش به شروع مسابقات لیگ برتر پس از ماه رمضان و از سرگیری تمرینات تیم‌های فوتبال برای آمادگی این رقابت‌ها، اظهارکرد: هنوز این موضوع به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ به ما اعلام نشده است اما اگر تصمیم به ادامه لیگ گرفته اند، ما نیز مجبوریم تمکین کنیم و راهی جز این نداریم.

وی بیان کرد: قطعا با اعلام سازمان لیگ، تیم نفت آبادان هم مانند سایر تیم ها تمریناتش را آغاز خواهد کرد و تا آن جا که بتوانیم خودمان را آماده می کنیم ولی واقعا شرایط سخت است زیرا آماده شدن برای ادامه لیگ در ۱۰ تا ۱۲ روز، آن هم پس از سه ماه تعطیلی کار بسیار سختی است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در حال حاضر تمام ادارات استان خوزستان به خاطر وضعیت کرونا تعطیل هستند و بعد چطور قرار است که ما در چنین شرایطی تمرین کنیم؟ گفته می شود، احتمالا لیگ برگزار شود و نمی دانم تصمیم به ادامه لیگ با کار کارشناسی است یا نه ولی من فکر می کنم این تصمیم، کارشناسی شده نیست زیرا اگر یک تصمیم کارشناسی باشد، باید شرایط تمام استان ها را در نظر می گرفتند.

وی عنوان کرد: سه تیم از ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر از استان خوزستان هستند که تعداد کمی نیست و به نظرم مسئولان تصمیم گیرنده می توانند بیشتر در خصوص ادامه لیگ فکر کنند تا تصمیم بهتری بگیرند. در هر صورت حتما خودشان جوابگوی تصمیم شان خواهند بود. ما نیز تابع مقررات هستیم و کارمان را انجام می دهیم و هر اتفاقی هم که می خواهد، بیفتد زیرا ما نمی توانیم کاری انجام دهیم و باید به این تصمیم تمکین کنیم.

سراج بیان کرد: به نظرم مسئولان مربوطه بیشتر به دنبال تمام کردن لیگ هستند، نه به دنبال کیفیت مسابقات. در صورت برگزاری مسابقات نیز خواهید دید که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و چه مصدومیت هایی برای بازیکنان ایجاد می شود. حتی در همین تمرینات فشرده نیز می بینید که متاسفانه بازیکنان چطور دچار آسیب دیدگی خواهند شد.

وی درباره احتمال برگزاری دیدار تیم های خوزستانی در استان بی طرف، در صورتی که تا آغاز لیگ وضعیت استان به حالت سفید در نیامده باشد نیز گفت: از ۹ بازی باقی مانده، پنج شش دیدار را میزبان هستیم و اگر قرار است بیرون از خانه بازی کنیم که چه فایده ای از بابت استفاده از میزبانی برای ما دارد؟ مگر می شود در وضعیت قرمز و کرونایی تمرین کنیم ولی بعد روز مسابقه در شهر دیگری به میدان برویم؟ ما هم انسان هستیم. پس اگر قرار است در استان و وضعیت قرمز تمرین کنیم، پس باید دیدارهای خانگی مان هم در شهر خودمان برگزار شود. در هر صورت اگر قرار باشد بازی های خانگی ما به استان دیگری انتقال پیدا کنند، ضرر آن تنها متوجه تیم ما خواهد بود.

روز گذشته (شنبه) رئیس جمهور در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد "فعالیت‌های ورزشی بازگشایی خواهند شد، البته این کار باید در چارچوب پروتکل های بهداشتی و بدون تماشاگر باشد، هیچ اجتماعی را شاهد نباشیم و تماشاگر در این حوزه حضور نداشته باشد که این پروتکل از سوی وزارت بهداشت ابلاغ خواهد شد." همچنین وزیر ورزش و جوانان شرایط و زمان برگزاری مسابقات فوتبال را در روزهای کرونایی اعلام کرد و گفت "مسابقات به مدت شش هفته و هر پنج روز یک بار می‌توانند برگزار شوند."

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار