اخبار کامل نیروی انتظامی همه استان مازندران در 28 اردیبهشت
اخبار حوزه انتظامی مازندران در 28 اردیبهشت توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبر نگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۵۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 17 May 2020

 به گزارش تابناک مازندران ، اخبار فرماندهی انتظامی استان مازندران روز شنبه مورخ 28 اردیبهشت ماه سال 1399 به این شرح است :

بر اساس این گزارش، اخبار انتظامی استان مازندران مورخه 99/2/28 تقدیم حضور می گردد :

هشدار فرمانده انتظامی مازندران به اراذل و اوباش 

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری اراذل و اوباش و عامل تیراندازی در شهرستان "آمل" خبر داد و به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد که در صورت هرگونه اعمال مجرمانه با واکنش سخت و پشیمان کننده پلیس مواجه خواهند شد. 

سردار "مرتضی میرزایی" در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 استان مبنی بر عربده کشی و اخلال در نظم عمومی در یکی از خیابان های شهر "آمل"  از سوی تعدادی اراذل و اوباش و انتشار کلیپی از این درگیری در فضای مجازی، موضوع سریعاً در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان و پلیس امنیت عمومی و پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با دریافت این گزارش، ماموران کلانتري 11 سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند و در بررسی اولیه و تحقیقات میدانی دریافتند، تعدادی اراذل و اوباش به علت نامعلومی با یکدیگر درگیر شدند که در این حادثه به علت وقوع تیراندازی، یکی از طرفین از ناحیه پشت، هدف گلوله ساچمه ای سلاح شکاری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به فرار متهم به تیراندازی از اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی پلیس برای شناسایی مخفیگاه این فرد خبر داد و افزود: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس امنیت عمومی استان، متهم اصلی این پرونده در یکی از شهرستان های غرب استان شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه به همراه 2 همدستش دستگیر شد.

سردار میرزایی با اشاره  به برخی اقدامات مجرمانه اراذل و اوباش در فضای مجازی از اشراف اطلاعاتی پلیس فتا در حوزه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خبر داد و گفت: پلیس فتا فعالیت های مجرمانه هنجارشکنان نظیر قدرت نمایی این افراد و تهدید کنندگان امنیت عمومی در فضای مجازی را رصد و با هرگونه اعمال مجرمانه در این حوزه برابر قانون رفتار خواهد کرد.

وی خطاب به هنجارشکنان و مخلان نظم وامنیت عمومی نیز هشدار داد: هرگونه اعمال مجرمانه اراذل و اوباش از قبیل عربده کشی، قدرت نمایی ها و ایجاد مزاحمت برای مردم برای پلیس پذیرفتنی نیست و در صورت هرگونه اقدامی با واکنش سخت و پشیمان کننده پلیس مواجه شده و برابر قانون با این افراد برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی در سطح استان در راستای مقابله با جرایم و ناهنجاری های اجتماعی از طرح ضربتی پلیس در برخورد با اراذل و اوباش طی 48 ساعت گذشته خبر داد و افزود: در این طرح 22 اراذل و اوباش در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند و از آنان چند قبضه شمشیر، قمه، چاقو و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد.

سردار میرزایی از استمرار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در حوزه های مختلف قاچاق کالا و ارز، تهیه و توزیع موادمخدر، سارقان، اراذل و اوباش و ... خبر داد و افزود: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و پلیس دراین خصوص با کسی تعارف ندارد.#

 

اطلاعیه معاونت وظیفه عمومی مازندران : 

اول خردادماه زمان اعزام کلیه مشمولان دیپلم، زیر دیپلم و دانشگاهی به خدمت 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران در اطلاعیه ای از اعزام مشمولان دیپلم، زیر دیپلم و دانشگاهی به خدمت در روز پنج شنبه هفته جاری اول خردادماه خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "وحید بریمانی" با اعلام این خبر، گفت: با عنایت به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر، اعزام کلیه مشمولان دیپلم، زیردیپلم و دانشگاهی پایه خدمتی اول و سوم خردادماه 99 در روز پنج شنبه اول خردادماه انجام می گیرد .

وی تصریح کرد: اعزام مشمولان معاف از رزم دارای مشکلات ریوی، خون، قلبی و گوارشی به صورت تمرکزی تمدید شده و به ماه های آتی موکول شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران خطاب به مشمولان وظیفه عمومی آماده اعزام به خدمت، گفت: مشمولان باید بهداشت فردی شامل کوتاه کردن موی سر، ناخن و ... را رعایت کنند

وی افزود: در زمان اعزام نیز از حضور خانواد ها در محل اعزام سربازان جلوگیری می شود لذا از خانواده های محترم مشمولان درخواست می شود از حضور و همراهی فرزندان خود در محل اعزام جدا خودداری کنند.

سرهنگ بریمانی ، خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا امکان مرخصی به مشمولان از سوی مراکز آموزش بعد ازپذیرش وجود ندارد لذا به همراه داشتن مدارک مورد نیاز شامل اصل برگ محل مراجعه، کارت ملی و شناسنامه، کارت واکسن، مدارک مربوط به متاهلی، جبهه و جانبازی پدر و .... در مرکز آموزش ضروری است .

وی یادآور شد: اعزام مشمولان به مراکز آموزشی داخل استانی و مرکز آموزش شهید کچوئی کرج ( سازمان زندان ها ) به صورت انفرادی و خود معرف صورت می گیرد.

 جایگاه بی بدیل نیروی انتظامی در ایجاد رفاه، آسایش و آسایش مردم 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهرستان "ساری" در دیدار سردار "میرزایی" با وی، گفت: جایگاه بی بدیل نیروی انتظامی در ایجاد رفاه، آسایش و آسایش مردم است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آیت الله "محمد باقر محمدی لائینی" در این دیدار ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم به سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران و هیئت همراه به جایگاه مهم نیروی انتظامی به جهت فعالیت ها و اقدامات تامینی در ایجاد رفاه، آرامش و آسایش مردم اشاره کرد و گقت بی شک این جایگاه تاثیر گذار و بی بدیل است.

وی با اشاره به وجود دشمنان متعدد و توطئه گران داخلی و خارجی ، داشتن آمادگی روحی، اعتقادی و اخلاقی را از ملزومات پیروزی برابر دشمنان دانست و بر وحدت و همدلی نیروی انتظامی با ولایت فقیه و ائمه جمعه تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به ماموریت های متعدد و سخت نیروی انتظامی با توجه به امکانات محدود این ارگان، زحمات و تلاش های ماموران نیروی انتظامی را بسیار مهم و ارزشمند قلمداد کرد.

آیت الله لائینی در پایان ضمن تشکر از زحمات سردار میرفیضی فرمانده سابق انتظامی استان برای سردار میرزایی فرمانده جدید استان آرزیو توفیق کرد و از خداوند متعال برای روح مطهر حجت الاسلام والمسلمین رضایی آرزوی مغفرت و غفران الهی کرد.

سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران در ابتدا این دیدار در گزارشی به تشریح اقدامات و فعالیت فرماندهی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت و طرح و برنامه های این فرماندهی در سال جدید پرداخت.

در این دیدار حجت الاسلام غلامی رئیس عقیدتی سیاسی استان، سرهنگ دستور معاون هماهنگ کننده استان ، سرهنگ صفرپور فرمانده انتظامی شهرستان ساری ، سردار میرزایی را همراهی کردند.

 اطلاعیه جلسه ارتباط مستقيم تلفني شهروندان با فرمانده انتظامي مازندران 

دفتر نظارت همگاني بازرسي انتظامي استان مازندران در اطلاعيه اي از برگزاري جلسه ارتباط مستقيم تلفنی مردم با فرمانده انتظامی استان روز دوشنبه 29 اردیبهشت ماه خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، در اين اطلاعيه آمده است، به اطلاع مردم شريف و ولايتمدار استان مازندران مي رساند، جلسه ارتباط مستقيم تلفنی شهروندان با فرمانده انتظامي استان از ساعت 10 صبح تا ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 29 اردیبهشت ماه برگزار مي شود.

براساس اين گزارش، اين جلسه با حضور سردار "مرتضی میرزایی" فرمانده انتظامي استان به صورت تلفني از طريق سامانه 197 در دفتر نظارت همگاني بازرسي استان برگزار می شود.

دفتر نظارت همگانی پلیس مازندران از كليه هم استاني هاي عزيز دعوت کرد تا از طريق ارتباط با سامانه 197 و يا شماره 21826257 011 با ارائه نظرات ( انتقاد ،شکايت ، پیشنهاد ، تقدیر و تشکر ) در خصوص عملكرد پلیس، مسئولان انتظامی استان را در تامين نظم و امنيت بهتر و آسايش بيشتر جامعه ياري کنند.

 

حرکت در مسیر ولایت افتخاری غرور آمیز برای نیروی انتظامی است 

رئیس کل دادگستری استان مازندران در دیدار سردار "میرزایی" با وی ، گفت: نیروی انتظامی، نیرویی ولایی است و این افتخاری بسیار ارزشمند و غرور آمیز برای این نیرو است . 

 حجت الاسلام و المسلمین "محمد صادق اکبری" در دیدار فرمانده انتظامی استان با وی، ضمن ابراز خرسندی از انتصاب سردار میرزایی به عنوان فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: استان مازندران با توجه به پیشینه تاریخی و دارا بودن مردمانی با تقوا و ولایی نیازمند توجه بیشتراز سوی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به این که این استان با دارا بودن بیش از 10 هزار و 400 شهید و مردمانی مومن و متعهد به نظام، خدمتگزاری در جهت رونق بیشتر نظم، امنیت را از الزامات مهم نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در این استان برشمرد.

حجت الاسلام اکبری، تصریح کرد: افتخار نیروهای مسلح این است که زیر مجموعه ولایت فقیه و مقام معظم هبری هستند و خدمت در هرکدام از آن ها خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران نیروی انتظامی را ارگانی حیثتی دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین رکن نیروی انتظامی نسبت به سایر ارگان ها حیثتی بودن آن است چرا که نیروی انتظامی نیرویی ولایی و در مسیر ولایت است و این افتخاری بسیار ارزشمند و غرور آمیز برای این نیرو است .

وی با بیان این که نیروی انتظامی از ولادت تا وفات و در شادی و غم در کنار مردم است، افزود: نیروی انتظامی به دلیل نوع ماموریتش بیشترین مراودات را با دستگاه قضایی است و از حیث ما به داشتن این نیرو افتخار می کنیم .

اکبری در ادامه با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در اجرای عدالت و احقاق حق بر همراهی هرچه بیشتر دستگاه قضایی با نیروی انتظامی خبر داد و گفت: تلاش دادگستری استان مازندران بر این است، هرکس که جرم می کند در کمترین زمان ممکن هزینه جرم خود را بپردازد تا مردم احساس امنیت و آرامش کنند.

رئیس دادگستری استان مازندران در پایان اظهار کرد: خوشبختانه در استان مازندران به دلیل همت مضاعف و تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی در بخش اجرای احکام و جلب محکومین شاهد پیشرفت چشمگیری در این زمینه هستیم و امیدواریم با تلاش مضاعف نیروی انتظامی و دستگاه قضائی به همه ی اهداف ترسیم شده در آینده نزدیک برسیم.

 کاهش 40 درصدی نزاع و درگیری در مازندران 

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان مازندران از کاهش 40 درصدی نزاع و درگیری در این استان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "ولی الله گنجیان مقدم " در تشریح این خبر، گفت: نزاع و درگيري از جمله مسائلي است که از ديرباز آرامش فضاي جامعه را تحت تأثير قرار داده و تهديدي جدي براي ثبات امنيت در جامعه محسوب مي شود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان با بيان اين که خوشبختانه نزاع و درگیری در سال جاری با کاهش 40 درصدی مواجه بوده است، خاطر نشان کرد: ارجاع این نوع پرونده ها به دایره مشاوره و مددکاري کلانتری ها در سطح استان مي تواند در کاهش آسيب اجتماعي موثر باشد.

رئیس پلیس پیشگیری استان ضمن قدرداني از مشارکت و همکاري خوب مردم مازندران با پليس در تامین امنیت از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طريق فوريت هاي پليسي 110 اعلام تا نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان اقدام شود.

 تاکید بر ارائه خدمات مطلوب انتظامی به مردم 

فرمانده انتظامی استان مازندران در بازدید از کلانتری 11 ساری بر ارائه خدمات مطلوب انتظامی به مردم و شهروندان تاکید کرد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به منظور بهبود ارائه خط و مشی های راهبردی و ارائه خدمات مطلوب انتظامی به شهروندان، سردار "مرتضی میرزایی" از کلانتری 11 ساری بازدید کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در حاشیه این بازدید که با حضور رئیس پلیس پیشگیری، معاون اجتماعی و فرمانده انتظامی شهرستان ساری همراه بود بر ارائه خدمات مطلوب انتظامی به مردم و شهروندان تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم رعایت نظم و انضاط در کلانتری ها و مراکز انتظامی، گفت: کلانتری ها و پاسگاه ها به عنوان نماد حاکمیتی و ویترین نیروی انتظامی باید الگویی نظم و انضباط ظاهری و معنوی در جامعه باشند.

سردار میرزایی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی در اجرای ماموریت های انتظامی، گفت: پاسخگویی به مطالبات مردمی، حفظ حرمت اشخاص، سرعت و دقت در ماموریت ها از مهمترین مطالبات مردم در حوزه کلانتری هاست.

میرزایی قانونمندی را از جمله الزامات کار در کلانتری ها برشمرد و اظهار داشت: در مقابله با ناهنجاری های اجتماعی رعایت موارد قانونی از جمله مواردی است که باید به صورت جدی مدنظر قرار گیرد .

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه بر حفظ اقتدار با در نظر گرفتن رافت و مهربانی با مردم تاکید کرد و گفت: پلیس باید مهربان و امین مردم باشد و در عین رافت در مقابل هنجارشکنان مقتدرانه ایستادگی کند.

 توقیف خودروی حامل مواد مخدر در محور هراز 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران ، از کشف 16 کیلو گرم تریاک با همکاری تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و سربازان گمنام امام زمان(عج) در محور هراز خبر داد. 

سرهنگ "علیرضا ثقفی"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مواد مخدر از محور هراز توسط یک قاچاقچی مواد مخدر با خبر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان در عملیاتی ضربتی خودروی متهم را حین تردد در این محور متوقف کردند .

وی، خاطر نشان كرد: متهم در ادامه این عملیات دستگیر و در بازرسی از خودروی وی 16 کیلو گرم تریاک کشف شد .

ثقفی با بيان اين که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مواد مخدر يك عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است و ره آورد آن تزلزل خانواده ها ، نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

سرهنگ ثقفی اعتياد را منشا بسياري از جرائم دانست و خاطرنشان كرد: جرائم متاثر از اعتياد از قبيل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودكشي، افسردگي و سرخوردگي، فروپاشي خانواده ها تنها بخشي از پيامدهاي اين پديده شوم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در کلاردشت 

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از کشف 4 کیلو و 500 گرم هروئین و انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "قاسم عزیزی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت:در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتي، از فعالیت یک باند 3 نفره تهيه و توزيع مواد مخدر در شهرستان کلاردشت با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، افزود: ماموران با تشکیل تیم های عملیاتی متهمان که اهل یکی از استان های غربی کشور بوده اند را در حین حمل مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به کشف 4 و نیم کیلوگرم هروئین در بازرسی از خودروی متهمان، خاطر نشان كرد: متهمان که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی بابيان اين که مواد مخدر يك عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: مقابله با پديده شوم مواد مخدر و دستیابی به جامعه امن، نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.

 

5 مصدوم در برخورد پراید با عابران پیاده در بهشهر 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با عابران پیاده شب گذشته در " بهشهر" و مصدومیت 5 نفر خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید جعفر ساداتی" با اعلام این خبر، گفت: شب گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 استان منبی بر وقوع سانحه رانندگی در چهار راه آزادی شهرستان بهشهر ، مامورا کلانتری 11 شهرستان سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه سواری خودروی پراید به رانندگی مردی 50 ساله به علت نامعلومی با 5 عابر پیاده برخورد کرده است .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: در این حادثه پسربچه ای 2 ساله به همراه دختری 9 ساله دو زن 32 و 36 ساله و دختری 16 ساله به شدت مصدوم شدند و با حضور عوامل اورژانس سریعاً به مرکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ساداتی با اشاره به اینکه علت تامه تصادف از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد، هنگام رانندگی ضمن رعایت حق تقدم و توجه به جلو با سرعت مطمئنه تردد و از سبقت و سرعت غیرمجاز جدا خودداری کنند .

 

دستگیری سارق سابقه دار قطعات خودرو در ساری 

فرمانده انتظامي شهرستان ساری از شناسايي و دستگيری سارق قطعات داخلی خودرو با 15 فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ"ناصرعلی صفر پور"، در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع سرقت های صورت گرفته قطعات خودرو در ساری، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 13 این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصريح کرد : با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه ماموران موفق به شناسایی سارق که به تازگی از زندان آزاد شده بود شدند.

سرهنگ صفرپور، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در اقدامی غافلگیرانه متهم در مخفیگاهشان دستگیر شد و در بازجویی های صورت گرفته به 15 فقره سرقت قطعات داخلی خودرو در یک ماهه گذشته اعتراف کرد.

صفر پور ضمن هشدار به دارندگان وسایل نقلیه از آنها خواست: حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان تجهیز کنند و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند.

 

کشف 3 تن آرد خبازی قاچاق در چالوس 

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از کشف 3 تن و25 کیلوگرم آرد خبازی قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال در شهرستان چالوس خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مسعود تقدیسی لاریجانی" با اعلام این خبر، گفت: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق کالاهاي اساسي، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان چالوس در پي کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر خريد و فروش غیر مجاز آرد هاي خبازي، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیس و شناسایی متهم به قاچاق ، ماموران موفق به کشف انبار دپوی آرد و چگونگی نقل و انتقال آن شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: با هماهنگی قضائی ماموران پلیس آگاهی در عملیاتی ضربتی در بازدید از این انبار موفق به کشف 82 کيسه 40 کيليويي آرد خبازي خارج از شبکه به ارزش ريالي 100 میلیون ریال شدند.

سرهنگ تقدیسی از دستگيری متهم و تشکیل پرونده در این خصوص خبر داد و افزود: مقابله با قاچاق کالا از اولویت های پلیس آگاهی در سال جاری است .

 

دستگیری سارق اماکن خصوصی در رامسر 

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 7 فقره سرقت در این شهرستان خبرداد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری 11 این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند .

سرهنگ قیصری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 7 فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد .

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسته می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار