پیداشدن یک لاکپشت دوسر نادر در ایالت ویرجینیای آمریکا خبرساز شد.
کد خبر: ۸۵۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ 18 May 2020

 لاکپشت دوسر نادر

به گزارش تابناک سمنان: لاکپشت دوسر نادری که در حیات وحش ویرجینیا پیدا شده بود به یک موزه زنده  منتقل شد. یکی از اعضای این موزه این لاکپشت دوسر کمیاب را در طبیعت پیدا کرده بود. اکنون روزانه هزازان نفر از طریق پخش زنده این لاکپشت را که در یک آکواریوم نگهداری می‌شود تماشا می‌کنند.

 

با این حال کارشناسان شانس این حیوان برای زنده ماندن را در آینده بدلیل شرایطی فیزیکی ای که دارد (دو سر بودن) بسیار کم می‌دانند. بنا به گفته این کارشناسان تنها یک موجود از ۱۰۰۰ موجود دارای این شرایط شانس رسیدن به بزرگسالی در طبیعت را پیدا می‌کند. " تراویس لونگ"، عضو خزنده شناسی این موزه که در دوران کاری خود از لاکپشت‌های زیادی مراقبت کرده در این باره گفت: «چنین حیواناتی حتی اگر در شرایطی مناسب نگهداری شوند با رشد بیشتر و بالارفتن سن با مشکلات سلامتی زیادی روبه رو خواهند شد؛ به این دلیل که اعضای بدن چنین حیواناتی توسط سر‌های جداگانه کنترل می‌شوند.»

گفتنی است؛ پیدا شدن این لاکپشت دوسر نادر در حیات وحش ایالت ویرجینیای آمریکا در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش پیداشدن یک گرگ مار دو سر نادر در هند خبرساز شده بود. این گرگ مار نادر که دارای دوسر مجزا بود در خانه‌ای در منطقه " کئونجهار " واقع در ایالت اودیشا هند پیدا شده بود.»

<video src="https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/2/28/11912254_586.mp4" width="100%" height="100%" controls>

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار