لطف الله خیری:
به گزارش تابناک سمنان: لطف الله خیری سرپرست امور مالی شهرداری سمنان گفت: دستگاه‌های دولتی به این شهرداری ۲۰۰ میلیارد تومان بدهکار هستند که پیگیر این مطالبات از طریق تهاتر و یا پرداخت هستیم.
کد خبر: ۸۵۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ 18 May 2020

بدهکاری ۲۰۰۰میلیاردی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری سمنان - ایسنا

سرپرست امور مالی شهرداری سمنان ظهر دوشنبه در نشست بررسی مسائل مالی شهرداری سمنان در سال ۹۹ به میزبانی سالن جلسات ضمن بیان اینکه بدهی دستگاه‌های مختلف دولتی به شهرداری سمنان ۲۰۰ میلیارد تومان است، بیان کرد: پیگیر تهاتر یا دریافت این بدهی‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از این ظرفیت قانونی به وجود آمده در قالب تهاتر بسیاری از مطالبات شهرداری از دستگاه‌های دولتی تعیین تکلیف می‌شود، گفت: بدهی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری سمنان بر مبنای عوارض سال ۹۸ محاسبه شده است.

لطف الله خیری افزود: اوراق تسویه نوع دوم برای تهاتر طلب پیمانکاران، اشخاص و شرکت‌های دولتی که از دولت طلبکار هستند اما به سیستم بانکی بدهکارند، تعریف‌شده تا بتوانند مطالبات خود را از این طریق دریافت کنند.

خیری با بیان اینکه اگر دولت این مبلغ را به شهرداری پرداخت نکند یا از طریق این اوراق تهاتر نشود راهی جز اخذ تسهیلات باقی نمی‌ماند، ابراز کرد: در این صورت کل تسهیلات دریافتی در بخش عمرانی و آزادسازی هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری سمنان جزو شهرداری‌هایی است که کمترین میزان تسهیلات را تاکنون داشته است، گفت: شهرداری سمنان همچنین تسهیلات مربوط به ادوار قبلی شهرداری را تسویه حساب کرده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار