محسن مسعودیان راد:
به گزارش تابناک سمنان: محسن مسعودیان راد مدیر کل کمیته امداداستان سمنان از افزایش مستمری مددجویان در سال ۹۹ خبر داد و گفت: مستمری اردیبهشت‌ماه خانواده‌های تحت حمایت با افزایش ۱۵ درصدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد
کد خبر: ۸۵۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 19 May 2020
زکات جمع آوری شده در استان نسبت به پارسال رشد ۴۳ درصدی داشته است
 
مدیر کل کمیته امداداستان سمنان از افزایش  مستمری مددجویان این نهاد حمایتی از  اردیبهشت‌ماه  خبر داد و گفت: خانواده‌های تحت حمایت کمیته امدادمستمری اردیبهشت ماه را با افزایش ۱۵ درصدی دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس مستمری خانوار‌های یک نفره در سال ۹۹ مبلغ ۲۸۲ هزار تومان شده است که این رقم برای خانوار‌های دو نفره ۴۹۲ هزار و ۵۰۰ تومان، خانوار سه نفره ۶۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان، خانوار چهار نفره ۸۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان و خانوار پنج نفره ۹۸۷ هزار تومان پرداخت خواهد شد.

محسن مسعودیان راد از همکاری ۵۷ آشپزخانه مرکزی در طرح اطعام مهدوی خبر داد و گفت: با مشارکت خیرن استان سمنان تا دهه دوم ماه مبارک بیش از ۹۵ هزار غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است.

مسعودیان راد ارزش ریالی غذا‌های پخت شده را یک میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان دانست و خاطرنشان کرد: این طرح تنها گوشه‌ای از اقدامات این نهاد حمایتی برای تحقق منویات رهبری در پی رزمایش همدلی و مواسات است.

وی تصریح کرد: تا کنون بیش از ۲۰ هزار سبد حمایتی درقالب اقلام خوراکی بین نیازمندان توزیع شده است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار