علیرضا آشناگر:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان با تأکید بر لزوم مشارکت پارک‌های علم و فناوری درراه‌اندازی واحد‌های تولیدی استان گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی راهی مؤثر برای توسعه اقتصادی است.
کد خبر: ۸۵۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ 20 May 2020

استاندار سمنان ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اینکه ساماندهی فعالیت‌های نوآورانه و کسب‌وکارهای نوپا در سال جاری در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: مشارکت پارک‌های علم و فناوری درراه‌اندازی واحدهای تولیدی استان نقش محوری در مدیریت و توسعه اقتصادی این منطقه ایفا می‌کند.

وی همچنین بابیان اینکه این طرح یک تصمیم ملی برای تقویت بازار سرمایه است، خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از نقدینگی مردم و هدایت آن در بازار سرمایه یکی از برنامه‌های مهم دولت در این منطقه به شمار می‌رود.

علیرضا آشناگر با تأکید بر اینکه تحقق شعار جهش تولید و رونق تولیدات ملی یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت در سال جاری است، افزود: تبلیغات مناسب برای خرید صندوق‌های ETF نیز ازجمله برنامه‌هایی است که باید در اولویت اعضای این کارگروه قرار گیرد و امروز آخرین‌مهلت خرید این صندوق‌ها است.

آشناگر با اشاره به اینکه ایجاد توسعه اقتصادی در استان سمنان نیازمند تزریق نقدینگی است، یادآور شد: مرکز عارضه‌یابی و رصد مشکلات واحدهای تولیدی در استان راه‌اندازی می‌شود.

وی بابیان اینکه شیوع کرونا ویروس مشکلات زیادی را برای واحدهای تولیدی استان سمنان ایجاد کرده است، ابراز داشت: با راه‌اندازی این مرکز گامی مؤثر برای بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی برداشته می‌شود.

استاندار سمنان با اشاره به لزوم احصاء مشکلات و شناسایی واحدهای غیرفعال و نیمه فعال بیان کرد: چاره‌اندیشی برای رفع این مشکلات در مرکز رصد و عارضه‌یابی واحدهای تولیدی استان در دستور کار است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار