منوچهر فخری:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: کمک و همکاری در رفع مشکلات در زمینه تغییر کاربری اراضی باغی منوط به اجرای قوانین و مقررات فنی و کارشناسی است
کد خبر: ۸۵۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 20 May 2020

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان روز چهارشنبه در ملاقات مردمی در ساختمان شماره ۲ استانداری ابراز داشت: باید در اجرای طرح‌ها ضوابط و قوانین اعمال شود واجرای طرح‌هایی که در آن نقض قانون صورت گیرد تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد خواهد شد.
وی تصریح کرد: دهیاری‌ها و شهرداری‌ها با شفاف سازی قوانین و مقررات در تعیین نرخ عوارض صدور پروانه باید تلاش کنند تا متقاضیان صدور پروانه ساخت با مشکلات کمتری مواجه شوند.
منوچهر فخری بر رعایت و اجرای قوانین مربوط به صدور پروانه‌های ساخت واحد‌های مسکونی تاکید کرد و یادآور شد: شهرداری‌ها در این زمینه توجه ویژه داشته باشند.
فخری تاکید کرد: دستورالعمل‌های تصویب شده در کمیسیون‌های عمرانی در خصوص پرونده‌هابه صورت دقیق اجرا شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: رسیدگی حضوری به مشکلات مردم موجب می‌شود تا مسوولان به طور شفاف در جریان مسائل جامعه قرار گرفته و برای رفع آن‌ها تدبیر مناسب اتخاذ کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار امروز چهارشنبه سی و یکم اردیبهشت باجمعی از ارباب رجوعان، در محل دفتر معاونت عمرانی چهره به چهره ملاقات کرد و در فضایی صمیمانه ملاقات کنندگان از نزدیک مشکلات و درخواست‌های خود را با معاون استاندار درمیان گذاشتند.
در این نشست خانم مهندس شهاب مدیر کل دفتر شهری و شوراها، دکتر صمیمیان مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌ها ومهندس ترکمانی مدیر کل دفتر فنی استانداری سمنان حضور داشتند و مشکلات هفت متقاضی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات لازم جهت پیگیری صادر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار