معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان:معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از فراهم شدن امکان ثبت نام برخط و یکپارچه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ 21 May 2020
 
معصومه عزیزی با اعلام این خبر گفت: ثبت نام برخط و یکپارچه برای کلیه متقاضیان بخش خصوصی جهت شرکت در معاملات دولتی فراهم شده است و بمنظور انگیزش کاربران، ثبت نام برخط تا اطلاع ثانوی رایگان خواهد بود.
وی با اشاره به مزایای اجرای این طرح تصریح کرد: عدم نیاز به مراجعه حضوری و ارائه اسناد کاغذی از مزایای روش برخط و عدم نیاز به ثبت نام جداگانه برای شرکت در مناقصه و مزایده از مزایای ثبت نام یکپارچه می‌باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه این امکان به زودی برای کاربران بخش دولتی نیز فراهم خواهد شد اظهار داشت: این خدمات منجر به حذف مراجعات حضوری، کاهش حمل و نقل و مهمتر از همه افزایش بهره وری و کارایی می‌گردد.
معصومه عزیزی یادآور شد: کلیه متقاضیان شرکت در معاملات دولتی از جمله تامین کنندگان، مناقصه گران و مزایده گران استان که تاکنون موفق به عضویت در سامانه نشده اند می‌توانند با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی setadiran.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار