سردار عبدالله حسنی:
به گزارش تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۳۴ دستگاه استخراج ارز دیجتال در گرمسار خبر داد و گفت: ارزش این کشفیات سه میلیارد ریال را شامل می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 21 May 2020

۱۶ دستگاه ماینر غیر مجاز در بم کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان پیش از ظهر پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر راه‌اندازی و بهره‌برداری غیرمجاز از دستگاه تولید ارز دیجیتال در گرمسار بلافاصله موضوع در دستور کار بررسی قرار گرفت، ابراز داشت: پلیس اقدامات قانونی خود را در این راستا آغاز و کار تحقیقاتی از سر گرفته شد.

وی افزود: مأموران انتظامی گرمسار نیز در بررسی‌های اولیه خود مشخص کردند مالک یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی ایوانکی اقدام به تهیه و بهره‌برداری از دستگاه ماینر می‌کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه با همکاری اداره برق از این واحد نیمه تعطیل بازدید به عمل آمد، ابراز داشت: در پی این بازرسی‌ها ۳۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال فعال در این شرکت کشف و ضبط شد.

حسنی ارزش این دستگاه‌های کشف‌شده را سه میلیارد ریال برآورد و اضافه کرد: مالک این کارخانه نیز تحت تعقیب قضائی قرارگرفته و اقدامات قانونی در حال انجام است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار