مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان در صدر برترین گلزنان این فصل از رقابت‌های اروپایی قرار دارد.
کد خبر: ۸۵۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ 22 May 2020

به گزارش تابناک سمنان: رابرت لواندوفسکی ستاره تیم فوتبال بایرن مونیخ برترین گلزن ۵ لیگ معتبر اروپایی است. این بازیکن لهستانی در ۳۴ بازی برای باواریایی‌ها (لقبت تیم بایرن مونیخ) به میدان رفته که حاصل آن ۴۰ گل بوده و اکنون آقای گل بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا به شمار می رود.

در رده دوم برترین گلزنان این فصل اروپا،  کیلیان امباپه ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن قرار دارد. او در این فصل عملکرد خارق العاده‌ای داشته است و در ۳۳ بازی ۳۰ گل به ثمر رسانده و عنوان سریع‌ترین مهاجم این فصل اروپا نیز شناخته می شود.

 رده سوم برترین گلزنان در اختیار چیرو ایموبیله بازیکن تیم فوتبال لاتزیو است.

رده چهارم برترین گلزنان این فصل اروپا به تیمو ورنر تعلق دارد. ستاره تیم فوتبال لایپزیش با درخشش خود در این فصل رقابت ها، نظر بسیاری از تیم‌های بزرگ از جمله تیم فوتبال لیورپول را به خود جلب کرده است. او در ۳۷ بازی ۲۷ گل به ثمر رسانده است.

نکته جالب این جدول نبود کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در رده‌های بالایی این جدول است. رونالدو ستاره تیم فوتبال یوونتوس با ۲۵ گل در ۳۲ بازی در رده پنج قرار دارد و لیونل مسی هم با یک بازی و یک گل کم‌تر در رده ششم است.

رده هفتم میان روملو لوکاکو بازیکن تیم اینتر و آگوئرو بازیکن تیم فوتبال منچسترسیتی مشترک است. هر ۲ بازیکن در رقابت‌های مختلف این فصل ۲۳ گل به ثمر رسانده اند.

تیم‌های فوتبال ولورهمپتون و المپیک لیون هم در این جدول نماینده دارند. ۲ رده پایانی این جدول به رائول خیمنز بازیکن تیم ولورهمپتون و موسی دمبله بازیکن تیم المپیک لیون تعلق دارد. دمبله در ۴۲ بازی و خیمنز در ۴۴ بازی توانسته اند ۲۲ گل به ثمر برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار